Motörhead live in Karlstad, Sweden 07.12.2007

Posted by dddd on Monday, December 10, 2007

Απέκτησα και αυτήν την εμπειρία λοιπόν και έχω να πω πως ο OTP είχε δίκιο που μου 'λεγε ότι είναι εμπειρία ζωής. Το live έλαβε μέρος στο Nöjesfabriken (εργοστάσιο διασκέδασης) ένα συναυλιακό χώρο σύχρονο, οργανωμένο που καμιά σχέση δεν έχει με αυτά που είχα συνηθίσει στην Ελλαδίτσα μας. Οι Motörhead respect, παίξαν περίπου δύο ώρες, ο ήχος πολύ καλός κλπ κλπ...τα λόγια μου περιττά. Το ωραίο είναι ότι όταν πήγα να πάρω εισητήρια, τρείς εβδομάδες πριν το live, είχαν τελειώσει...η απογοήτευση μου τεράστια, μέχρι που την προηγούμενη παρασκευή στο πρωινό μας διάλειμμα για καφέ στη δουλειά, ανοίγω την τοπική εφημερίδα και πέφτει το μάτι μου σε μια επικεφαλίδα: 100 εισητήρια επιπλέον διαθέσιμα απο τις 10.00 το πρωί. Ας είναι καλά ο επιμελητής μου που μου έδωσε άδεια πρωινιάτικα για να στηθώ στη ουρά και να πάρω το precious. Τέλος καλό, όλα καλά. Tιμή: 400 SEK (42.621 euro περίπου)


Ας δούμε λοιπόν πως ξεκίνησε το show:

Dr Rock



Mikkey Dee drum solo:



Iron Fist




Ace of Spades


6 comments:

Comment by SUN W KNIGHT on 10 December, 2007 17:57

MOTORHEAD RULE.
To HEAVY METAL στα Ιστολόγια...
Τι ακούει η νεολαία ?

 
Comment by toolman on 10 December, 2007 19:26

αν κρίνουμε από αυτό το μπλογκ μαλακίες!!

εξαιρουμένων των σιδεροκέφαλων

 
Comment by uncle on 10 December, 2007 19:30

lol you grind bastard....


;-)))

 
Comment by rockordie on 10 December, 2007 23:41

Το metal στα blogs είναι ζωντανό και είναι εδώ. Οι κακίες δεν μας πτοούν φίλτατε toolman.

Όσο για την συναυλία δεν ξέρω κατά πόσο είναι "εμπειρία ζωής" αλλά σίγουρα είναι η υπέρτατη φασαρία.

 
Comment by Anonymous on 12 December, 2007 00:09

@toolman: exeis dikio, exoume dei polles malakies s' ayto to blog. eytyxws oxi akoma dillinger

@RoD:fasaria eisai kai fenese ki apo ton kwlo sou kremese ki enan gaidaro pantreyesai
(ekfrazeis kai apopsh hlh8ie opade twn G'n'R)

 
Comment by dddd on 13 December, 2007 17:46

Ο ήχος εκεί ήταν μια χαρά, η μηχανή μου δεν είναι καλή για βίντεο με ήχο,anyway ...ήθελα να ακούσω και ένα orgasmatron αλλά οκ, next time.