Therion - new album update

Posted by dddd on Tuesday, November 14, 2006


Το καινούργιο άλμπουμ των Therion, Gothic Gabbalah, θα είναι διπλό CD!

tracklist:

CD1:
1. Der Mitternachtslöwe [5:38]
2. The Gothic Kabbalah [4:32]
3. The Perrennial Sophia [4:53]
4. Wisdom and the Cage [5:13]
5. Son of the Staves of Time [5:10]
6. Tuna 1613 [4:21]
7. Trul [5:11]
8. Close up the Streams [3:55]

CD2:
1. Wand of Abaris [5:50]
2. Three Treasures [5:30]
3. The Path to Arcady [3:53]
4. TOF - The Trinity [6:17]
5. Chain of Minerva [5:28]
6. The Falling Stone [4:50]
7. Adulruna Rediviva [14:36]

15 comments:

Comment by toolman on 14 November, 2006 15:41

ποιός άραγε ακούει ακόμα therion? δε θέλω να σε προσβάλλω νίκο ,απλά έχουν πεθάνει εντελώς. ο συνδυασμός μεταλ με κλασική είναι πέρα για πέρα ξεπερασμένος και κιτς. λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να τα συνδυάσουν αυτά. αν και για μένα δε συνδυάζονται. μετά το theli το χάος!!!

 
Comment by vpapanik on 14 November, 2006 15:49

Ρε παιδιά ο καθένας ακούει ότι του γουστάρει, αλλος μπορεί να ακούει Bon Jovi και Τρύπες και άλλος Marduk και Dark Funeral. Δηλαδή εδώ θα λύσουμε τις διαφορές μας ;

btw μια χαρά είναι για μένα ο συνδυασμός κλασσικής και Metal. Πχ γουστάρω Rhapsody of Fire όσο και να μην μπορούν να τους αντέξουν κάποιοι. Αλλά ποτέ δεν με πειράζει για το τι ακούνε οι άλλοι.

 
Comment by Anonymous on 14 November, 2006 16:03

Ρε Νίκο μέχρι τον Ιανουάριο που θα κυκλοφορήσει ο δίσκος θα μας κάνεις ένα post την εβδομάδα???
LOL :)

 
Comment by Elemental_Nausea on 14 November, 2006 23:31

Ο καλός ο οπαδός στην επανάληψη του post φαίνεται :P
Eμένα πάντως ο συνδυασμός κλασσικής μουσικής και metal μ'αρέσει πολύ.Αντέ να κυκλοφορήσει να δούμε τι θα λέει και αυτό.Πάντως οι εντυπώσεις απο το live τους την τελευταία φορά στην Ελλάδα ήταν οι καλύτερες.

 
Comment by guitarlikas on 15 November, 2006 00:03

σνιφ σνιφ τους έχασα...Ελπίζω next time αν και δεν είμαι κανάς φανατικός οπαδός τους, αλλά τα live τους είναι respect απ ότι έχω δει...

 
Comment by Pixie on 15 November, 2006 22:36

Nα ένα συγκρότημα που μου αρέσει πολύ και δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρείται ξεπερασμένο το ατμοσφαιρικο metal.Aναρωτιέμαι τι είναι μόδα τα έχω χάσει λίγο.Αγαπημένο το vovin.Eπιπλέον live είναι φαντατικοί τους έχω δει με moonspell.

 
Comment by dddd on 17 November, 2006 04:14

Στη συναυλία τους που πήγα παίξαν για 2.30 ώρες και στο τέλος μοίρασαν αυτόγραφα και photos για όσους τους περιμέναν υπομονετικά!Έφυγα απόλυτα ικανοποιημένος και περιμένω με αγωνία το επόμενο αριστούργημά τους!

 
Comment by Anonymous on 17 November, 2006 13:54

Κυριε Αdministator πεταξτε εξω αυτον τον αδαη toolman.Με καθε σχολιο του ανεβαζουμε πιεση.Ελεος!

*Aντωνης*

 
Comment by rockordie on 17 November, 2006 17:16

Τώρα εγώ πρέπει να απαντήσω???

Ας προσπαθήσω αν και μάλλον θα παρεξηγηθώ.

Αν είναι να πετάω έξω
τον έναν γιατί δεν γουστάρει Therion,
τον άλλον γιατί δεν γουστάρει Grind,
τον τρίτο γιατί δεν ακούει Power,
εμένα που δεν ακούω Prog...(ούτε να το πω δεν θέλω) τότε ας το κλείσουμε αυτό το blog και να ανοίξουμε ένα άλλο που να λέγεται NWOHOM (New Wave Of Hating Other Metalheads) και να γράφουμε μπινελίκια.

Τώρα αν εννοούσες ότι πρέπει να τον πετάξω έξω επειδή είναι λίγο ή πολύ επιθετικός στα comment τότε δεν έχει νόημα γιατί στα comment γράφει όποιος θέλει...duh!!!

Πάντως και στα μεταλλάδικα όλο και κάποιος καυγάς γίνεται και στο τέλος όλοι μαζί τα πίνουν κάνοντας headbanging με το Hail And Kill (πραγματικό γεγονός από το Wizzard).

 
Comment by toolman on 17 November, 2006 18:50

με κάλυψε ο rockordie, αλλά εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι αρπάζεστε . επειδή δε μου αρέσουν οι therion και βρίσκω βαρετό τον συνδυασμό μεταλ και κλασικής;;;; άποψή μου, να μη την πώ δηλαδή; ή μήπως βγήκα και είπα οτι όποιος ακούει therion είναι ντούβλακας;

και τέλος πάντων διαβάζετε πρώτα τα comments και μετά απαντήστε, αυτό πάει για σένα pixie : "δεν καταλαβαίνω γιατι θεωρείται ξεπερασμένο το ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΜΕΤΑΛ"
διαβάστε και το πρώτο comment το δικό μου και βγάλτε άκρη μόνοι σας τι εννοώ και τι κατάλαβε ο pixie.....

και όπως φαίνεται έχουμε ΕΝΤΕΛΏΣ αντίθετη άποψη για τη μουσική, αυτό δεν είναι κακό όμως.
στα περισσότερα posts που έχουν γίνει διαφωνώ με τα συγκροτήματα δε μου αρέσουν, τι να κάνω δηλαδή, να πώ "πολύ καλοί αλλά εμένα δε μου αρέσουν", δεν είναι γελοίο;
μη συμπεριφέρεστε μερικοί σα μαλακισμένα 15χρονα που μαλώνουν για το ποιοί είναι καλύτεροι, οι maiden ή οι metallica.........

είναι υγιής η ανταλλαγή απόψεων, δε χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας.

 
Comment by toolman on 17 November, 2006 19:00

επίσης εγώ δε θα 'κανα headbanging με το hail and kill! είμαι άσχετος μάλλον!
*Αντώνη* πόσο χρεώνεις τα ιδιαίτερα, μπας και μάθω τίποτα...

 
Comment by Stavros Amanatidis on 17 November, 2006 19:25

"όπως φαίνεται έχουμε ΕΝΤΕΛΏΣ αντίθετη άποψη για τη μουσική"
και ακόμα δεν αποκάλυψα ότι κρυφά τα βράδια ακούω britney spears :)

"πολύ καλοί αλλά εμένα δε μου αρέσουν"
Αυτό μπορείς να το πεις και είναι καλό να το λες όταν το εννοείς. Οι dream theater πχ, είναι πολύ καλοί αλλά εμένα δε μου αρέσουν. Και νομίζω ότι το έγραψα στο comment ότι κάτι δεν μου αρέσει σε αυτούς, αλλά αναγνωρίζω ότι είναι πολύ καλοί.

Και θα συμφωνίσω απόλυτα με τον RoD
(σλουπ σλουπ(κάπως έτσι δεν είναι ο ήχος του γλειψίματος;))

 
Comment by rockordie on 17 November, 2006 23:51

Και εσύ βρε Toolman ρίξε τους τόνους λίγο, γιατί δεν βοηθάς καθόλου την κατάσταση.

'nough said

 
Comment by toolman on 18 November, 2006 13:02

το κουφό αδερφέ μου είναι οτι ποτέ δε τους ανέβασα. εγώ έλεγα μία άποψη και οι άλλοι τσαντιζόντουσαν επειδή τα λεγα με το όνομά τους.

*edenspring*

 
Comment by Pixie on 22 November, 2006 23:51

@toolman
Mε παρεξήγησες.Σιγά μην τσαντιστώ που δεν σου αρέσουν οι Therion.Καλά κάνεις.Απλά δεν θεωρώ καμία μουσική ξεπερασμένη αυτό ισχύει για όλο το φάσμα της μουσικης αν εκφράζει κάποιον.Μια χαρά τα λές πάντως.Α, και είναι η pixie.