And The Winner Is…

Posted by rockordie on Thursday, January 04, 2007

Οι κάλπες έκλεισαν, τα παραβάν ξηλώθηκαν και η καταμέτρηση επιτέλους τελείωσε για το πρώτο διπλό δημοψήφισμα (κάτι σαν δημοτικές και νομαρχιακές να φανταστείτε) του NWOHMB.

Αγόρια και κορίτσια φορέστε τα καλά σας t-shirt, σφηνωθείτε στα σωληνωτά σας jean, τοποθετήστε στα πόδια σας τα αναπαυτικότατα star-άκια και μην ξεχάσετε να βάλετε τα κοσμήματα (καρφιά) από ατόφιο ατσάλι.
Απόψε που κάνετε μπαμ λοιπόν, ελάτε στην μεγάλη αίθουσα δεξιώσεων «Η μεγάλη αίθουσα δεξιώσεων» και παρακολουθήστε την απονομή πίνοντας μια παγωμένη Amstel – γιατί έτσι σας αρέσει (χορηγός είναι, τι να κάνω; έπρεπε να το πω).


Το βραβείο του καλύτερου post του 2006 πηγαίνει (με διαφορά στήθους) στο εκπληκτικό «Arcturus - DVD Shipwrecked In Oslo». Παρακαλείτε ο δημιουργός (Nikos) να έρθει στο podium για να παραλάβει το βαρύτιμο “Golden Nikos Award”. Κλαπ – κλαπ – κλαπ – κλαπ



Το βραβείο του χειρότερου post του 2006 πηγαίνει στο μοναδικό «Chuck Vs. Ποζερομαλάκα». Παρακαλείτε ο δημιουργός (toolman), αν θέλει βέβαια, να έρθει στο podium για να παραλάβει το βαρύτιμο “Oops I Did It Again Award”. Κλαπ – κλαπ – κλαπ – κλαπ



Τα αποτελέσματα αναλυτικά έχουν ως εξής: best & worst.

8 comments:

Comment by dddd on 04 January, 2007 01:11

Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για την υποστήριξη,στοργή,αγάπη,φροντίδα και προδέρμ που μου πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια!
Ένα μεγάλο Thanx & Hail στις μεταλλοκεφαλές που στηρίζουν αυτό το blog!

 
Comment by Elemental_Nausea on 04 January, 2007 03:59

Ήμουν σίγουρη ότι εσύ θα νικήσεις.:P

 
Comment by toolman on 04 January, 2007 19:47

θέλω να ευχαριστήσω τον ξάδελφο μου τον Λουκά που με έμπασε στα μεταλλικά κόλπα από νωρίς καθώς και τα μέλη τούτου του ιστολογίου για την έμπνευση που μου δώσανε και μου δίνουν ακόμα ανιδιοτελώς και εμπράκτως.
το βραβείο αυτό είναι μία δέσμευση αλλά και μία υποχρέωση που πρέπει να τηρήσω, σας υπερευχαριστώ όλους και υπόσχομαι να γίνομαι με τον καιρό όλο και χειρότερος και πιο σάπιος, σαν τα ξινισμένα γιαούρτια!

να στε όλοι καλά!

υ.γ. που μπορώ να παραλάβω το βαρύτιμο τρόπαιο; τα ράφια δίπλα στη λεκάνη του μπάνιου μου δε θα ναι πια άδεια. THANX GUYZZZZZZZ!!!

 
Comment by ARD on 05 January, 2007 00:00

Μέσα στο μεγαλείο που με διαπρέπει, αναγνωρίζω την ήττα μου και έχω να πω στους διαγωνιζόμενους ότι το δικό μου μεγαλείο κάνει ακόμη πιο μεγαλειώδη τη δική τους νίκη.

Εύχομαι πολύ καλή μεταλλική χρονιά εις άπαντας και να ξέρετε ότι του χρόνου το/α βραβείο/α είναι δικό/ά μου.

Θα σας δείξω εγώ. Θα δείτε τι θα πάθετε.

 
Comment by Nicky-Athina Polymeri on 05 January, 2007 12:49

Αντε ρε σεις, μπράβο!!!!! Και εις άλλα με υγεία!

 
Comment by Jimbo on 07 January, 2007 19:19

Toolmaaan, Toolmaaaan!!!!

Σήκωσέ τοοοο!

Εξόριστοι ρεεεε!!!

 
Comment by rockordie on 07 January, 2007 21:17

Δεν ξέρω γιατί ο uncle δεν το είπε ακόμα αλλά εγώ δεν μπορώ να σιωπήσω άλλο και θα καταγγείλω τις ορδές black-άδων και death-άδων που διπλοψήφισαν το post του Νίκου και πήρε την πρωτιά.

@toolman: Το βραβείο θα σου σταλεί με την εταιρεία courier "Φαστ Φαρτ".

@no way out: Χαιρετώ και ζητώ συγνώμη για την "μούτζα" που έριξα στο blog σου...αλλά αφού υπήρχε και αυτή η επιλογή δεν μπορούσα να αντισταθώ. :)

@finally: Μερικές φορές, όχι πάντα.

 
Comment by Stavros Amanatidis on 07 January, 2007 21:49

ffs?

Τότε είναι άκυρο το αποτέλεσμα..
Αφού το ήξερες, γιατί δεν ακύρωσες την ψηφοφορία; Εκτός αν απλά το φαντάζεσαι.. Αν όμως έχεις στοιχεία, τότε άκυρη η ψηφοφορία και στην επόμενη θα είμαστε πιο οργανωμένοι..