Blast From The Past

Posted by rockordie on Tuesday, February 13, 2007

Πριν από λίγο καιρό μεταξύ μπύρας και μπύρας είχαμε μια συζήτηση με τον uncle για δίσκους διαμάντια στον χώρο του metal. Η συζήτηση μας είχε (μάλλον, απ’ όσο μπορώ να θυμηθώ) νοσταλγικό χαρακτήρα, του τύπου «θυμάσαι τότε που αγοράζαμε κασέτες με το κιλό».

Σε αντίθεση με άλλους που (ισχυρίζονται ότι) έγιναν μέταλλα τότε που ήταν 4 χρονών εγώ μπήκα στο χώρο αργά (15) και με το ζόρι (που να τρέχεις με τις γόβες μέσα στις λάσπες δηλαδή) χάρη στον taxoparei (Φώτης για τους φίλους) και μια πολύ προσεχτικά σχεδιασμένη (και εκτελεσμένη) πλύση εγκεφάλου με το Black Album το 1991. Και αυτό ήταν, there was no turning back for me.
Εκείνη την εποχή ο προϋπολογισμός ήταν ιδιαίτερα χαμηλός και η λέξη αγορά ήταν απαγορευμένη, οπότε η μόνη διέξοδος ήταν η Sony και η TDK με τις 60άρες τους. Στην αρχή ότι βρίσκαμε το αντιγράφαμε και το ακούγαμε μετά μανίας, μπορεί να ήταν δίσκος 10ετίας αλλά για εμάς, τους νέους στον χώρο, ήταν καινούργιο. Αφήστε που θεωρώ ότι τα καλά metal τραγούδια είναι διαχρονικά και όχι one night stand όπως τα pop.
Metallica, Iron Maiden, Sentenced, Megadeth, Manowar, Black Sabbath, DIO, Ozzy, Queensryche, Crimson Glory, Guns N’ Roses, Helloween, Judas Priest και άλλοι πολλοί βρίσκονται ακόμα σε μια τσάντα στο πατρικό μου στοιβαγμένοι και ετοιμοπόλεμοι (το ξέρω γιατί όταν παίρνω το αμάξι τις χρησιμοποιώ αφού δεν έχει CD player).

Που θέλω να καταλήξω; Μάλλον πουθενά, απλά ήθελα να γράψω για την περίοδο που οι «θεμελιωτές» του metal καθόρισαν την μουσική μου κατεύθυνση και δεν βρήκα καλύτερο τρόπο από αυτόν.

Το bonus για εσάς που καθίσατε και διαβάσατε όλο αυτό το παραλήρημα ήταν (δεν είναι πια) τα Mob Rules (Black Sabbath) και Epicus Doomicus Metallicus (Candlemass), δύο «old time classic» δίσκοι που δεν πρέπει να λείπουν από την συλλογή κανενός μεταλλά….και θα ακολουθήσουν και άλλοι.

11 comments:

Comment by dddd on 13 February, 2007 02:28

Nice post και οι δίσκοι θηρία!!!!Και γω RoD κάπου στα 14 άκουσα Pantera & Maiden και μετά όλα πήραν το σωστό δρόμο.Τι μου θύμισες τώρα με τις κασσέτες....τι εξώφυλλα έχω ζωγραφίσει...τι logo...φωτοτυπίες από στίχους κλπ...μέχρι και κασσέτα demo (λέμε τώρα) είχα κάνει σαν πιτσιρικάς με το τότε συγκροτημά μου!

 
Comment by Elemental_Nausea on 13 February, 2007 16:08

Ωραίο post.Εγώ άρχισα να ακούω metal ένα καλοκαίρι στην Κρήτη εξαιτίας της ξαδέρφης μου γύρω στα 12 όταν μου έγραψε μια κασσέτα με επιλογές απο Judas Priest,Manowar,Iron Maiden κλπ.Το πρώτο CD poy αγόρασα(και αυτό με δυσκολία)ήταν το The Best Of The Beast(αυτά παθαίνεις άμα δεν έχεις κάποιον να σου προτείνει κάτι).Το μέλλον προβλεπόταν δυσοίωνο :P

 
Comment by toolman on 13 February, 2007 18:11

κοιτάς μπροστά απ'οτι βλέπω rod! :PP

 
Comment by rockordie on 13 February, 2007 22:41

@Nikos: Όντως και φωτοτυπίες στίχων...πολύ cult καταστάσεις.

@taxoparei: "Βγάλε αυτήν την μαλάκια" πρέπει να είπα.

@elemental: Πολύ καλό το Best Of the Beast... όλα τα καλά των Maiden έχει μέσα.

@toolman: Μπροστά κοιτάω αλλά έχω και καθρεφτάκια!!!

 
Comment by uncle on 14 February, 2007 00:46

καλά..άλλη φάση τότε. Τότε είμασταν και λίγοι αριθμητικά (τουλάχιστο στη μικρή κοινωνία που έπρεπε εγώ να εκπροσωπίσω τον Σατανά). Το Tape trading να παίρνει και να δίνει, άλλοι με ένα τόνο βιβλία και γω με 20 κασέτες που έπρεπε να αντιγραφούν σε ολονύκτια σχεδόν επιχείρηση, με τα πιο καινούρια τότε (αλλά και κάποια κλασικά).

 
Comment by uncle on 14 February, 2007 14:41

Post Scriptum:

τώρα που ξαναδιάβαζω τις υπέροχες γραμμές ως άνω (και νοσταλγώ), βλέπω πως με δόλιο τρόπο φανέρωσες την ηλικία μου!!! (@#$%^)

 
Comment by Anonymous on 14 February, 2007 17:08

χεχε...Κοίτα σύμπτωση! Η πρώτη μου κασέτα και αφορμή για να μπω στη μεταλ ήταν και για μένα το Black Album...E μετά και λίγο Rust in Peace κτλ κτλ..Πριν λίγο καιρό τις πέταξα όλες, αφού φρόντισα να βρω τρόπο για να τις έχω στο pc.

 
Comment by dddd on 14 February, 2007 21:52

Τις πέταξες όλες?...ας τις έβαζες σε ένα κουτι...αυτά είναι κειμήλια...δε τα πετάς τόσο εύκολα!

 
Comment by guitarlikas on 14 February, 2007 22:43

Έχεις δίκαιο, αλλά αν σκεφτείς ότι ούτε κασετόφωνο έχω πλέον...

 
Comment by guitarlikas on 15 February, 2007 11:48

Ρε dudes έρχονται οι Metallica στις 3 Ιουλίου στο Rockwave...Τα μάθατε??

 
Comment by toolman on 15 February, 2007 19:09

τις τιμές τις έμαθες;;;