Czech metal made simple

Posted by ARD on Friday, December 21, 2007

Άκουσα ότι κάποιοι εκ των σεβαστών ομοϊδεατών συχνάζουν σε τσέχικη μπυραρία στη Θεσσαλονίκη.

Ως προς αυτό, έχω να καταθέσω ότι η μοναδική μου σχετική εμπειρία είναι ένα τσέχικο εστιατόριο πίσω από το κτήριο της Γενικής Ασφάλειας στην Αθήνα (δεν κάνω πλάκα…), το οποίο είναι πολύ καλό, αλλά δε θυμάμαι το όνομά του.

Επειδή, όμως, αυτή μου η εμπειρία σας είναι λίγο πολύ αδιάφορη, έχω και κάτι άλλο να καταθέσω κι αυτό είναι το Corrida των Kabat. Οι
Kabat είναι μία τσέχικη μπάντα, την οποία ανακάλυψε ένας φίλος που πήγε Τσεχία (τον μισώ) και άκουσε τα τραγούδια σε ένα βενζινάδικο. Ρώτησε τον βενζινά περί τίνος πρόκειται και… βουαλά metalheadz, ασχοληθείτε με κάτι που μουσικά τουλάχιστον αξίζει.

Οι στίχοι του Kabat ασχολούνται με το πρόβλημα της ανθρώπινης ύπαρξης και πόσο αυτή μπορεί να επηρεάσει έναν κοκκινομάλλη πλασιέ βιβλίων, ο οποίος έχει ως χόμπι το να ντύνεται νάνος και να παίζει μαντολίνο κάτω από την ημισέληνο. Μαλακίες λέω, από τους στίχους δεν καταλαβαίνω το Χριστό μου, όμως είμαι σίγουρος ότι το LyricsFinder11 v1.1 θα έχει και επιλογή μετάφρασης στίχων…

7 comments:

Comment by Elric on 21 December, 2007 09:58

Pantws egw xthes imoun stin gnwsti tsexiki byraria... :p

 
Comment by Unknown on 21 December, 2007 12:16

Bohemia λέγεται το εστιατόριο και είναι εξαιρετικό...

 
Comment by rockordie on 21 December, 2007 12:43

Παρακαλείτε ο vPapanik ή ο uncle να κατεβάσουν (από το ράφι φυσικά) το CD και αν προλάβουν να το γράψουν για να το πάμε ως ένδειξη φιλίας στο μαγαζί...μπας και ψήσουν τα λουκάνικα πιο γρήγορα σήμερα.
Όσο για το LyricsFinder11 δεν πρόκειται να κάνει μετάφραση από τα τσέχικα πριν από την έκδοση v127.4

 
Comment by ARD on 21 December, 2007 13:09

@dilated thnx, πραγματικά δεν το θυμόμουνα. Έχει απίστευτες γεύσεις.
@rod software corp. I can't wait.

 
Comment by dddd on 21 December, 2007 15:32

Να φανταστώ πως θα σερβίρουν (και εσείς θα προτιμάτε) μία από τις καλύτερες τσέχικες μπύρες που ακούει στο όνομα Staropramen!

 
Comment by vpapanik on 21 December, 2007 16:23

Μόνο Kozel, με σήμα τον εξαποδώ

 
Comment by Panos Konstantinidis on 21 December, 2007 17:14

>Ως προς αυτό, έχω να καταθέσω ότι
>η μοναδική μου σχετική εμπειρία
>είναι ένα τσέχικο εστιατόριο πίσω
>από το κτήριο της Γενικής
>Ασφάλειας στην Αθήνα (δεν κάνω
>πλάκα…), το οποίο είναι πολύ
>καλό, αλλά δε θυμάμαι το όνομά
>του.

Βοημία λέγεται όπως είπε και ο dilated. Και είναι πίσω από τον Άρεια Πάγο όχι από τη Γενική Ασφάλεια. Και έχει όντως απίστευτο φαγητό.