Haggard live

Posted by W@bbs on Tuesday, November 11, 2008

Σε μια συζήτηση προ ημερών με τον RoD αναφέραμε για τη συναυλία των Haggard στην Αθήνα και λέγαμε ότι για ακόμα μια φορά οι νότιοι θα έχουν την ευκαιρία να τους δουν, ενώ εμείς θα πάρουμε να μην πω τι!

Μιας και κανείς δεν το έχει αναφέρει (δεν ξέρω αν το γνωρίζετε ήδη) οι Haggard θα εμφανιστούν live στο 8ball στις 21 Νοεμβρίου κάτι που αναφέρετε τόσο στο επίσημο site του συγκροτήματος όσο και στο Myspace του 8ball. Βέβαια, δεν έχει ακουστεί και πολύ μιας και το promotion δεν το έχει αναλάβει καμία wow εταιρία και η ανακοίνωση από το 8ball ήρθε χθες στο email μου.

Οι φίλοι της μπάντας μπορούν να κάνουν μια στάση από το 8ball και να τους απολαύσουν ζωντανά. Η είσοδος είναι 20 euro και οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00.

10 comments:

Comment by uncle on 11 November, 2008 11:53

+support τους Remember Twilight και τους εκπληκτικούς Turis Spectrum.

 
Comment by rockordie on 11 November, 2008 12:17

Το είχε αναφέρει ο Elric στο NWOHMB Live.
Αν και δεν πιστεύω ότι ο χώρος είναι ιδανικός για την μουσική αυτής της μπάντας πιθανόν θα είμαι εκεί.

@uncle: Τους ποιους...που είναι τι?

 
Comment by vpapanik on 11 November, 2008 13:39

Μικρός είναι ο χώρος αλλά θα τους τιμήσω με την παρουσία μου.

 
Comment by Elric on 11 November, 2008 15:20

θα σκάσω μύτη και εγώ... οπότε ευκαιρία να τα πούμε και από κοντά ;)

 
Comment by W@bbs on 11 November, 2008 16:15

@ rod: Ούτε εγώ νομίζω ότι ο χώρος είναι ότι καλύτερο για live και η μέρα που γινεται είναι δύσκολη για μένα γμτ! Όμως πάλι καλά να λέμε που θα έρθουν

 
Comment by uncle on 11 November, 2008 16:17

χαχαχα δεν το πιστεύω.. απαρτία nwo.

 
Comment by dddd on 11 November, 2008 18:33

...ε όχι & απαρτία! Εγώ θα λείπω!

 
Comment by ARD on 15 November, 2008 20:21

Ναι, κι εγώ θα λείπω, τι απαρτία λέτε?

 
Comment by uncle on 15 November, 2008 20:47

απαρτία του βορρά

 
Comment by Elric on 21 November, 2008 18:03

ante ta leme simera kai elpizw na sas anagnwrisw apo tis foto :p