Chaos over Thessaloniki - Kreator / Eluveitie / Emergency Gate / Caliban Live Report 7-2-09 part II

Posted by uncle on Sunday, February 08, 2009

Διάλειμμα πάλι για την αλλαγή του stage. Κάπου εκεί είδαμε ότι τελικά είχαν έρθει και vpapanik και hourpou στο μαγαζί.

Caliban:

Αν και είχα δει μερικά κλιπάκια στο youtube που μου ήταν κάπως συμπαθητικά, ήμουν δε αρνητικός για αυτούς. Πείτε το ότι δεν είμαι ο τύπος που μεσ΄στο καταχείμωνο γυρνάω με 3/4 παντελόνι, δεν έχω tattoo στη γάμπα, δεν μου αρέσει το είδος τις μουσικής ή ότι άλλο θέλετε. Και σίγουρα αυτό που είδα στο tube δεν ήταν αυτό που είδα στο stage. Οι Caliban υπάρχουν από το 1997 με 9 κυκλοφορίες στο ενεργητικό τους, αλλά σε τελευταία ανάλυση τελείως αδιάφοροι ( ή να το πω αδιαφόρητοι, όπως λένε και στη Μηχανιώνα!!) Εντάξει δεν έχω βγάλει το μεγάλο φτιάρι, μουσικά έστεκαν μια χαρά με το metalcore τους, αλλά από φωνή ....νίμου. Που πας ρε emo καραμήτρο?? μου άρεσε που ο τύπος εν μέσω "κοπανήματος" έφτιαχνε και τη φράτζα του!! Big έλος δηλαδή. Χαμένοι ώρα γενικά. Θα μπορούσαν να έπαιζαν οι Eluveitie το set πριν τους Headliners ή να μην είχαν έρθει καθόλου και όλα τα πρώτα 2 γκρούπ να έπαιζαν παραπάνω καθ' έκαστος. Πιστεύω πως δύσκολα θα διαφωνήσει κανείς μαζί μου σε αυτό το σημείο.

Kreator:

Μετά την ξενέρα από τους προηγούμενους και μια γύρα μπύρες ακόμα, η ώρα είχε πάει 22.00 και το stage είχε ετοιμαστεί να υποδεχτεί την υπέρτατη German Thrashing War Machine, Kreator. Absence of War does not mean Peace όπως λένε και οι Impaled Nazarene, και άσχετα να αρχικά είπαμε να απέχουμε από κάθε είδος "εχθροπραξίας", από την πρώτη πενιά ο πόλεμος είχε ξεκινήσει. Uncle, Otp, Elric, Master6 ακόμα και ο γερο Αve μέσα στο pogo και στα σούτια. Ένας πανικός, θα το δείτε και από τα φιλμάκια. Το μόνο αρνητικό / ενοχλητικό ήταν τα πολλά και ανούσια crowd surf attempts από διάφορους metalheads που δεν υπολόγιζαν τίποτα και κανέναν, και σαφώς αγνοούσαν ότι δεν υπήρχε κανείς να τους κρατάει αν όχι για ώρα αλλά διόλου. Και είναι τελείως σκατά μέσα στα σούτια που παίρνεις και δίνεις να σου έρχεται κάτι από πάνω ή από πίσω χωρίς να βλέπεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στο Betrayer μόλις είπαμε με τον Otp να βγούμε από τη σφαγή όταν τελιώσει το κομμάτι, προσγειώνετε ένας μπροστά μας, σηκώνεται ψιλοζαλούρας και φεύγει και 30 δεύτερα μετά σηκώνεται και άλλος ένας τον οποίο ο πρώτος είχε θάψει κανονικά. Τραγικό.













Το setlist πιστεύω δεν άφησε κανέναν με παράπονο, από κάθε δίσκο σχεδόν παίχτηκαν δυο κομμάτια. Pleasure to Kill / Riot of Violence / Terrible Certainty / Extreme Aggressions / Betrayer / People of the Lie / Phobia / Violent Revolution / Enemy of God / Voices of the Dead /
Hordes of Chaos / Warcurse / Run Amok Run / Destroy What Destroys You και για encore τα
Flag of Hate / Tormentor.

Με την πρώτη νότα του encore ο Elric ξαναμπήκε στο ξύλο, μιας και οι υπόλοιποι δεν είχαμε ανάσα ούτε άλλο κουράγιο, και επέστρεψε νικηφόρος με πένα!! (dammit)












Ισοπεδωτικοί. Επαγγελματίες, που νιώθουν τον παλμό του κόσμου από κάτω και δεν έχουν χάσει το feeling των 80's και μόλαταυτα είναι και ποιοτικοί. Ανεβαστικοί, αδρεναλίνη στο 101%, όχι σαν κάτι pussies τύπου Caliban. Και σίγουρα το ραντεβού ανανεώνεται για το επόμενο έτος. Kreator ως ότου πεθάνουμε ή πεθάνουν αυτοί!!! Τέλος.


Kreator - Hordes of Chaos


Kreator - People of the Lie



Ηθικό συμπέρασμα:

We are not too old for this shit. We are Old School Metalheads and we will Die in the Moshpit.
\m/


more live stuff here

4 comments:

Comment by Elric on 09 February, 2009 01:03

Γενικά ήταν ένα πάρα πολύ καλό live...

Emergency Gate

Μπορεί να μη μου αρέσει το στυλ τους αλλά εμφανίστηκαν και έπαιξαν αξιοπρεπέστατα και λόγω του στυλ του φαντάζομαι ότι είναι καταδικασμένοι να γίνουν μόδα (τουλάχιστον στην Αμερική)

Eluveite

Τι να πω; Έμεινα άφωνος. Είχα ακούσει λίγο ύστερα από παροτρύνσεις του uncle αλλά επί σκηνής έσκισαν οι τύποι. Δυστυχώς παίξανε μόνο 30-35 λεπτά

Caliban

Είχα ακούσει μόνο τον τελευταίο δίσκο ο οποίος είναι αρκετά συμπαθητικός... δυστυχώς επί σκηνής ήταν τραγικοί και καμία σχέση με αυτό που περίμενα, πάντως από ότι είδα ξεσήκωναν τον κόσμο. Για μένα ήταν τελείως μονότονοι και ανούσιοι, σκέτη κούραση!

Kreator

Τα λόγια είναι περιττά. Από τις πρώτες νότες καταλάβαμε τι διαφορά επιπέδου! Straight in your face ήχος, όγκος και ... ΞΥΛΟ !!! Ομολογώ πως καιρό είχα να γουστάρω έτσι σε live...

 
Comment by avessalom von richthofen on 16 February, 2009 14:01

επειδη το ποστ του θειου ειναι απο τα καλυτερα που εχει κανει και επειδη γκρινιαζει ειπα και εγω να πω την αποψη μου
να ξεκαθαρισω οτι ακουω 70% progressive-power metal και το υπολοιπο 30% περιλαμβανει ολα τα ιδιωματα του metal(εκτος απο βλακ).
τους kreator δεν τους ειχα δει ποτε αλλα εχοντας ακουσει το τι γινεται στις συναυλιες τους ειπα και εγω να παραβρεθω για την εμπειρια(αν και εχω πολλους δισκους τους δεν εχω κανενα cd τους,τουλαχιστον τα τελευταια 5)
.ξεκινωντας απο τους emergency gate πρεπει να πω οτι ηταν πολυ καλοι με αυτο το ιδιοτυπο power-metalcore τους.
οι eluveitie ξεκινησαν με τα πιο σκληρα τους κομματια που δεν με αρεσαν. στο μισο του live οτυς ομως και μετα παιξανε τα πιο folk τους και εκει καραγουσταρα. δεν ειναι ομως το ειδος της μουσικης που θα επενδυσω απλα και μονο λογω των death metal φωνητικων. το μαναρι με το hurdy-gurdy το θελω παραυτα παντως
οι calliban απλα αδιαφοροι.πολυ emo τραγουδιστης και metal της οκας πιστη αντιγραφη των pantera με τσιριχτα φωνητικα
και ηρθε η μεγαλη στιγμη. ενα απο τα μεγαλυτερα και πιο επιδραστικα thrash metal συγκροτηματα βγηκε στη σκηνη.
απο κει περα χαθηκε η μπαλα.
στεκομουνα χαλαρος πισω πισω μαζι με τον otp και εβλεπα τα τρελοπαιδα να κανουν πογκο απο το πρωτο κομματι.περναει και το phobia.ε λεω απο μεσα μου χαλαρα θα την βγαλουμε.
ελα ομως που ειχα λογαριασει χωρις τον ξενοδοχο(kreator-otp).
σκαει μυτη το people of the lie.με τις πρωτες νοτες εχουμε μπουκαρει μεσα στο πογκο.ενας χαμος.να εξηγησω οτι ειμαι πολυ ησυχος σαν ανθρωπος και γενικα τις φοβαμαι αυτες τις ακραιοτητες.γουσταρω να χτυπιεμαι μονος μου και να μην συμμετεχω σε αυτες τις αηδιες.
ισως να φταιει και οτι πλησιαζω τα 35 και δεν πιστευω οτι μπορω να αντεξω αυτου του ειδους το ξυλο.
εφτασα ομως να αποδειξω ακομα και στον ιδιο μου τον εαυτο οτι ακομα και στα 34 τα γεροντια δεν μασανε και μπαινουν στο ξυλο με τα μπουνια.
καταφερα να ξεγλυστρισω περιπου 5 κομματια πριν το τελος τελευταιος μετα οτυς otp και uncle(παλιογεροι σας εβαλε τα γυαλια ο παππους)
τελειωνοντας να πω οτι ειναι μια απο τις ομορφοτερες και πιο brutal συναυλιες που εχω παει στην ζωη μου.
και απο δω και περα οποτε ερχονται oi kreator θα παραβρισκομαι παντα.
german thrash attack.και τις μπαλες

 
Comment by originaltaxoparei on 16 February, 2009 15:07

apo ta support mono oi eluveitie a3izan, an kai den mou polu aresei to folk, prepei na pw oti htan polu kaloi. oso gia tous Kreator ti na pw, eimai o otp kai molis teleiwsa


@Ave: thn allh fora den 8a se parw mazi mou, 8a se afhsw mono sou ekei sto bar na zhleueis

 
Comment by Anonymous on 23 February, 2009 10:59

Οι Caliban μου φάνηκαν αφάνταστα βαρετοί, ξενέρωσα την πάρτι μου και τους μίσησα.

Τι να σχολιάσω τώρα για Kreator?...