Let's go literal...

Posted by ARD on Monday, June 22, 2009

Πολύ το γουστάρω αυτό. Check this out.

Έστω τραγούδι. Έστω βίντεο κλιπ. Βγάζουμε τη φωνή του τραγουδιστή, βάζουμε τη δική μας και αφήνουμε τη μουσική ως έχει.

Τρελές πλάκες;

Όχι;

Φυσικά όχι. Ξέχασα να σας πω το σπουδαιότερο. Οι νέοι στίχοι του τραγουδιού, προσαρμοσμένοι στη μουσική του, απλά περιγράφουν το βίντεο κλιπ. Νέτα.

Το αποτέλεσμα κρίνετέ το εσείς. Εγώ, πάντως, κρατάω την κοιλιά μου. Και η γυναίκα μου. Εγώ από τα γέλια. Η γυναίκα μου γιατί της έχει φτάσει μέχρι το σαγόνι.

Enjoy.

1. Billy Idol - White Wedding

2. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge

3. Journey - Separate Ways
(το 80's στιλάκι είναι τόσο έντονο και γελοίο που νομίζεις ότι παρωδία δεν είναι μόνο οι στίχοι, αλλά ολόκληρο το βίντεο. Πραγματικά, εξαιρετικά απαίσιο βίντεο για ένα κλασικό τραγούδι. Τρελό γέλιο)

4. Meatloaf - Anything For Love
(μακράν το κορυφαίο όλων)

Για να μην παίρνουμε credit που δεν μας αναλογεί, το θέμα το πρωτοείδα στον Freddo κι αν πάτε κι εσείς προς το τσαρδί του θα δείτε κι άλλα ξεκαρδιστικά. Εδώ έβαλα αυτά που είναι πιο κοντά στα δικά μας ακούσματα.

3 comments:

Comment by W@bbs on 22 June, 2009 15:33

Να' σαι καλά pολύ γέλασα... Αυτό με το Meat Loaf τα σπασε κανονικά.

 
Comment by rockordie on 22 June, 2009 16:53

1ον) Πολύ freddo διαβάζεις ;-)
2ον) Το "total eclipse" είναι κορυφαίο.

 
Comment by Giannis P. on 01 July, 2009 23:24

Το πιο γαμάτο είναι τους George Michael στο Careless Whisper... πολύ γέλιο.