Agathocles

Posted by dddd on Thursday, November 09, 2006

Agathocles
Ξεκίνησαν από μια μικρή πόλη του Βελγίου, το
Mol, κάπου στο 1985 για να φτάσουν σήμερα να είναι οι masters του underground grind core! Στο δυναμικό τους έχουν πάρα πολλές κυκλοφορίες και split με ονόματα που αργοτερα έγιναν από τα μεγαλύτερα στον χώρο (Abstain, Unholy Grave).

Τωρινό line up : JAN AG: mouth and bass-turbation / DIRK AG: six-stringed axe and throat / ROEL AG: sticks 'n hitting tricks

A For Arrogance


Και σαν μέλος μπάντας που παίζει grind, σας παραθέτω μία διασκευή των Cut Your Throat (που είναι και η μπάντα μου) από Agathocles:

Big One

17 comments:

Comment by rockordie on 09 November, 2006 22:25

Μόνο αγαθοί δεν είναι αυτοί οι Agathocles...

 
Comment by Elemental_Nausea on 10 November, 2006 00:42

Τώρα εμένα ότι μου άρεσε το τραγούδι είναι φυσιολογικό?Ξυπνάει ο κάφρος μέσα μου...ΑΡΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚ:P

 
Comment by guitarlikas on 10 November, 2006 02:19

άμα πιεις πολλές μπύρες όλα ωραία ακούγονται :P

 
Comment by toolman on 10 November, 2006 16:23

άμα πώ τώρα την γνώμη μου γι'αυτούς θα ξεσηκώσω θύελλα αντιδράσεων!! γι'αυτό θα πώ πολύ απλά πως δε μου αρέσουν και πως υπάρχουν καλύτερα συγκροτήματα, πιο "intellectual" κάφροι, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!

 
Comment by dddd on 10 November, 2006 19:30

Πολλές φορές αγαπητέ Toolman,η απλότητα στην μουσική είναι το κλειδί για την επιτυχία!Στο χώρο τους οι Agathocles, οι οποίοι για 20 χρόνια+ (since 1985 - όταν ήμουν 4 ετών) είναι ενεργή μπάντα,φτάσαν στη κορυφή και οι τύποι παίζουν για τη πάρτυ τους και όχι για τη δισκογραφική τους!Τώρα intellectual και κάφρος, δε κολλάει!Ή είσαι κάφρος (άλλο είμαι κάφρος και άλλο ακούω καφρίλες) ή είσαι intellectual!Οι Agathocles πάντως είναι κάφροι και δεν μπορώ να τους συγκρίνω με άλλα συγκροτήματα που παίζουν άλλο είδος μουσικής!

 
Comment by toolman on 10 November, 2006 20:00

όλα με μέτρο θα λεγα, και η απλότητα αλλά και η πολυπλοκότητα χρειάζονται όταν χρησιμοποιούνται με σύνεση και ατ δύο, γιατί το απλό καταντάει βαρετό ακι το πολύπλοκο πρηξαρχιδίκο.
τώρα γαι το "intellectual" καφρίλα θα διαφωνήσω και σαν επιχειρήματα θα σου πώ δύο συγκροτήματα: the dillinger escape plan και converge.
άλλωστε δεν είναι κακοί οι agathocles απλά not my cup o tea! :-))

 
Comment by toolman on 10 November, 2006 20:02

σορρυ για τα ορθογραφικά!! το γάμησα! ατ=τα, ακι=και!

 
Comment by rockordie on 10 November, 2006 20:47

@toolman: "το πολύπλοκο πρηξαρχιδίκο" το ποστ των Dream Theater είναι πιό κάτω...
χαχαχα

 
Comment by toolman on 11 November, 2006 13:20

χαχαχα! ρε πούστη μου, αυτό δε περίμενα ποτέ μα ποτέ να το πώ για τους theater!!! γαμώ το φελέκι μου!

 
Comment by Pixie on 13 November, 2006 00:50

Προτιμώ τους Νapalm Death!

 
Comment by dddd on 13 November, 2006 01:00

Ρε pixie,πες και καμια κουβέντα παραπάνω από αυτό που μόνο προτιμάς.Αν σου αρέσει κάτι τεκμηρίωσε το,αν δε σου αρέσει πάλι πες γιατί.
Αν έχεις και κάτι άλλο να προτείνεις είμαστε όλο αυτιά! :D

 
Comment by Pixie on 13 November, 2006 20:53
This comment has been removed by a blog administrator.
 
Comment by Pixie on 13 November, 2006 20:59

Καλά μην με παίρνεις απο τα μούτρα.Δεν ήμουν ποτέ fan του grind με λίγες εξαιρέσεις.Δεν λέω πολλά γιατι δεν έχετε πει κάτι παραπάνω για κάποιο συγκρότημα που μου άρεσει πολύ οπότε τι παραπάνω να πώ;Δεν θα ξανασχολιάσω τότε αν δεν έχω τεκμηριωμένη άποψη.Aπο τουs agathocles έχω ακούσει μόνο ένα demo.Δεν μπορώ να σχολιάσω το video αλλά και την διασκευή αφου δεν μου αρέσει το grind.Οι napalm εχουν καλό στίχο και γι'αυτό τους εκτιμώ.

November 13, 2006 8:53 PM

 
Comment by dddd on 13 November, 2006 22:47

Pixie,η απάντησή σου με κάλυψε παντελώς και ήταν πλήρως κατατοπιστική!
:D...sorry δεν είχα σκοπό να σε πάρω από τα μούτρα,απλά ήθελα και κατάφερα να βγάλω μισή κουβέντα παραπάνω από σένα...και τα λες και πολύ τεκμηριωμένα!

 
Comment by toolman on 13 November, 2006 22:55

ρε παιδιά δε πάτε καλά μου φαίνεται, δικαστήριο είναι εδώ μέσα και πρέπει να απολογούμαστε αν δε μας αρέσουν οι agathocles και οι κάθε agathocles;!
ορκίζομαι! εισαγγελάτοι!

 
Comment by Pixie on 13 November, 2006 23:56

Εντάξει Νίκο ευχαριστώ και θα επανελθω.
:)
Αλήθεια που έγινε η συναυλία σας?

 
Comment by dddd on 14 November, 2006 00:03

Το συγκεκριμένο live έγινε στο Πολυτεχνείο του A.Π.Θ.,στην είσοδο της πτέρυγας των αρχιτεκτόνων.