Drummer με κάτι @#####@ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Posted by toolman on Saturday, November 25, 2006

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ με το συμπάθειο! Μπορεί να μην παίζει τόσο γρήγορα και τυπικά σαν τον Marco, μάνα δε θα πάω στα καράβια, θα προσπαθήσω να φτάσω τα 50.000.000 bpm το milisec!
- υιέ υιέ μου, αυτά που λες στα αιδοιοτριχοθυλάκια μου τα γράφω, ένα ρολάρισμα της προκοπής μπορείς να κάνεις, να παίξεις διαφορετικούς ρυθμούς σε πόδια και χέρια μπορείς;
- όχι μάνα
- τότε, γιέ μου πάς;
- μάνα τελικά θα πάω στα καράβια!, Pitruzzella αλλά είναι ένας ολοκληρωμένος ντραμίστας με ολόδικό του ήχο.
Το ονοματάκι του Tomas Haake και η μπάντα Meshuggah. Ψαχτείτε λίγο παραπάνω, δε μετράει μόνο η ταχύτητα την οποία κάθε ατάλαντος μπορεί να πετύχει, αλλά η πρωτοτυπία.
Για όσους δε γουστάρουν υπάρχουν οι Dimmu Borgir και λοιπές κομπανίες.
Προτείνονται όλοι οι δίσκοι των Meshuggah εκτός του πρώτου. Καλά downloads!
Πάρτε και ένα βιντεάκι, αν ξέρετε από drumming παρατηρήστε τους χρόνους που παίζει και βγάλτε συμπέρασμα.



και ένα βιντεοκλίπ που έχουν κάνει



5 comments:

Comment by guitarlikas on 25 November, 2006 14:45

Άψογος ο τύπος πράγματι!!! Niceeee!! Αλλά ρε μάγκες τι πάθατε με τους drummers τώρα?? Να αρχίσουμε posts και για τον καλύτερο κιθαρίστα? Και για να κλείσω το θέμα..ΕΝΑΣ είναι ο drummer(μιλάω για rock-metal καταστάσεις, γιατί πολύ απλά οι jazzιάρηδες τους πηδάν κανονικά αυτούς)...VIRGIL DONATI and fuck the rest..δεν ακούω κουβέντα :D :D :D

 
Comment by guitarlikas on 25 November, 2006 14:50

Βtw το τραγούδι sucks!!! (για τα γούστα μου)...

 
Comment by toolman on 25 November, 2006 15:35

τίποτα δε πάθαμε ρε, απλά άκουσα το όνομα του pitruzzella και έπαθα πλάκα! ήμαρτον!
όσο για τον donati, θεός αλλά δεν έχει καθόλου συναίσθημα. τεχνική αλλά όχι ουσία.
τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ.

 
Comment by guitarlikas on 25 November, 2006 18:19

Μεγάλη συζήτηση αυτή τώρα για το feeling...Και ειδικά για το feeling που βγάζουν oi drummer..Tέσπα εγώ απλά να πω(μιας και δεν είμαι και drummer) ότι γουστάρω τους groovε - άτους drummer..To να παίζει κάποιος συνέχεια διπέταλο όσο πιο γρήγορα μπορεί δε μου λέει κάτι! Και συγκεκριμένα αν παίζει κάποιος μόνο έτσι ,feeling δε θα βγάλει ποτέ! Παίρνεις ένα drum machine και τέλειωσες :D

 
Comment by dddd on 27 November, 2006 18:15

Αυτά τα παίζω και εγώ που είμαι "άσχετος" ρε Toolman,ούτε είναι και δύσκολο να τα σκεφτείς...όσο για το feeling, σίγουρα είναι διαφορετικό από αυτό της κιθάρας αφού πρόκειται για συνοδευτικό μεν,απαραίτητο δε όργανο...αλλά το συνολικό feeling του κομματιού μετράει, δηλαδή με κιθάρα και μπάσσο και drums και φωνή μαζί.