Therion Update - New Album Review

Posted by uncle on Wednesday, November 29, 2006

Αν και δεν έπρεπε να ασχοληθώ ακόμα με τον δίσκο αυτό, μιας και κυκλοφορεί το 2007, τον απέκτησα την προηγούμενη εβδομάδα (χοχοχο, οχι τυχαία). Πιστεύω πως αυτή θα είναι η πιο σύντομη δισκοκριτική που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Αρχικά να πω πως δεν έχω διάθεση προκατάληψης εναντίον του συγκροτήματος, μιας και είμαι (ή τουλάχιστον ήμουν) οπαδός από το demo τους και παρακολουθώ τόσα χρόνια όλοι την πορεία τους, και πως έκατσα και τον άκουσα και τον μελέτησα αρκετά ώστε να μην είμαι και νεκροθάφτης στο review. Με το νέο album "Gothic Gaballah", οι Therion οριστικά για μένα μπήκαν στο συρτάρι, βέβαια δεν μου άρεσε ούτε ο προηγούμενος, για να μη πω ότι πέθαναν τελείως.
Από τα 15 τραγούδια του album ακούγονται μόνο τα 3 (max). Οι μουσική κυμαίνεται σε αθώους heavy ρυθμούς με τίποτα το αξιόλογο να προσφέρει. Είναι μια μίξη, και ας μου επιτραπεί η έκφραση, από Hammerfall & Lacuna Coil. Αλλά ακόμα και τα γυναικεία φωνητικά σε κάποια στιγμή είναι τόσο κουραστικά που η σωτηρία βρίσκετε σε 2 κουμπιά, το fwd και το stop. Και δε σας κρύβω πως επέλεξα συνειδητά το δεύτερο.
Είναι ένας δίσκος για τους fan σίγουρα, και όχι για όλους. Απο μένα παίρνει 1/5.
Η δική μου πρόταση: dont buy

7 comments:

Comment by uncle on 29 November, 2006 14:49

Post Scriptum:

και κατα τη γνώμη μου ο δίσκος έπρεπε να λέγεται "Gothic Lalala" για να ξέρει ο κόσμος τι θα αγοράσει!!!

 
Comment by rockordie on 29 November, 2006 15:08

Εντάξει τώρα τα πήρα στο κρανίο...

Τι λες ρε...
Ο δίσκος είναι απλά ότι καλύτερο έχουν βγάλει μετά το Vovin.

Τέλος τα κουραστικά χορωδιακά και επιτέλους ένας δίσκος με φωνητικά από έναν και όχι από 100 άτομα και η μουσική heavy-power-prog με απίθανα σόλα, αλλαγές και riff.

Άσε μας ρε uncle που το μελέτησες κιόλας με το στεγνό καθάρισμα σε χρόνο dt, άντε να ακούσεις καμιά γερμανική μαλακό-μπαντα και άσε το Gothic Kaballah (με K και όχι με G αλλά μάλλον απο την πολύ μελέτη το μπέρδεψες)

 
Comment by dddd on 29 November, 2006 15:44

Ενώ η πρώτη ακρόαση με ψιλο-απογοήτευσε,δε μπορώ να πω ότι είναι τόσο χάλια όσο παρουσιάζεται σε αυτό το post!O δίσκος θυμίζει εποχές Lepaca Kliffoth και παράλληλα προσθέσαν καινούργια στοιχεία!Σίγουρα δε περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο από therion,γεγονός που είναι και κακό και καλό!Επειδή είμαι τρελός fan τους το CD θα το πάρω!Πέρα από τη γνώμη μου,συμμερίζομαι εν μέρει την άποψη του Uncle o oποίος θα ήθελε κάτι more therion(απ'ότι κατάλαβα)...κακώς όμως που τους βάζεις στο συρτάρι γιατί ακόμα το συγκρότημα δεν είπε την τελευταία του λέξη!Επίσης εάν η ομάδα σου μέσα στις τόσες νίκες έχει και κανα 2 ήττες,αυτό τι σημαίνει?...θα άλλαζες ομάδα?

 
Comment by Unknown on 29 November, 2006 19:37

ΟΚ.. μπορεί να μην ξέρω καν τους Therion και να μην έχω ακούσει το νέο δίσκο (μην σας πω ότι δεν έχω ακούσει κανένα δίσκο.. μάλλον το καταλάβατε).. αλλά rockordie να ξέρεις ότι δεν είναι καν Gothic Kaballah.. αλλά Gothic Kabbalah.. (με δύο b και ένα l :).. και για να το δεις πιο ξεκάθαρα εδώ..

 
Comment by rockordie on 29 November, 2006 19:55

Αυτό παθαίνεις όταν παίρνεις copy-paste από το original post του uncle και αλλάζεις μόνο το ένα γράμμα χωρίς δευτερη σκέψη.

Καλά να πάθω και εγώ, μου άξιζε.

Γαμώ τα λάθη σου ρε θείο ρεζίλι γίναμε...

 
Comment by uncle on 29 November, 2006 22:35

επίτηδες το έκανα RoD για να σε ξεμπροστιάσω!!! ;)

 
Comment by Elemental_Nausea on 30 November, 2006 19:59

Με αυτά που διαβάζω δεν ξέρω αν πρέπει να το ακούσω ή όχι.Σίγουρα όμως όταν κυκλοφορήσει θα το ακροαστώ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη και κρίση.