NWOBHM: Praying Mantis

Posted by angeliki marinou on Tuesday, January 16, 2007

Απόψε είμαι εξαιρετικά χαρούμενη. Στο πλαίσιο του εμπλουτισμού της δισκοθήκης μου με NWOBHM σιντιά, ευπειθώς αναφέρω ότι έλαβα σήμερα από το Amazon ένα ΔΙΑΜΑΝΤΙ.

"Time Tells no Lies" από Praying Mantis (1981).

Το πρώτο που με έκανε να αναφωνήσω "Ουάου" είναι το γεγονός ότι οι ιδρυτές του group είναι πατριωτάκια, Τίνο (Αντωνης;) και Chris Νεοφύτου. Κάτι που μου θύμησε τους ιστορικούς Warlord των οποίων ο ιδρυτής ήταν επίσης ελληνικής καταγωγής (όνομα later, δεν ενθυμούμαι).

Το δεύτερο το νοσταλγικό "Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα" image του γκρουπ. Το τρίτο ότι το μελωδικό τους μέταλ που θυμίζει έντονα Wishbone Ash και Eagles με σαφώς πιο έντονα μεταλλίζοντα στοιχεία ήταν ΓΑΜΑΤΟ! Και με αποζημίωσε από την κρυάδα που έφαγα με το υπερεκτιμημένο "Lightning to the Nations/White Album" των Diamond Head που ήταν το επίσης πρόσφατο απόκτημά μου (για ιστορικούς λόγους κάτι θα ανεβάσω, άλλη φορά). Ελπίζω, αν το buffer δε σας σπάσει τα νεύρα να απολαύσετε τους κομμάταρους .

PRAYING MANTIS - Running For Tomorrow.mp3
Εντάξει, γαμώ τα κομμάτια, τί να λέμε.

02 - PRAYING MANTIS - All Day And All Of The Night.mp3
Διασκευή του πολύ αγαπημένου κομματιού των Kinks.

PRAYING MANTIS - Lovers To The Grave.mp3
Aχ, τίγκα στο ρομαντισμό, θυμίζει τα πρώτα σλόου που ο παρτενέρ γέμιζε το λαιμό σου σάλια.
Αν κι αργότερα αγριεύει.

Bιογραφικό...who cares? Let the music let the talking here!

8 comments:

Comment by angeliki marinou on 16 January, 2007 00:48

Λοιπόν, επειδή πάλι δε μπορώ να τα ακούσω και μου έχουν σπάσει τα νεύρα, rockordie, να σου στείλω τα mp3 να δεις αν μπορείς να τα ανεβάσεις; Εστω σε άλλο ποστ, δικό σου!

 
Comment by angeliki marinou on 16 January, 2007 01:22

Well, fuck it.

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ!

 
Comment by rockordie on 16 January, 2007 14:21

Να μου τα στείλεις, αλλά σε διαφορετικό e-mail το κάθε τραγούδι, όχι όλα μαζί.

Άντε γιατί τόση ώρα Praying Mantis βλέπουμε και Praying Mantis ΔΕΝ ακούμε.

 
Comment by angeliki marinou on 16 January, 2007 15:43

To δεύτερο ακούγεται τελικά καλά (η διασκευή).

Τα άλλα ή θα ξαναδοκιμάσω να τα ripparo και να τα κάνω upload ή στα στέλνω σούμπιτα κατά το βράδυ.

Thanx!!!

 
Comment by Nicky-Athina Polymeri on 16 January, 2007 19:06

Κι εγώ τα θέλω τα κομμάτια! Ας μου τα στείλει κι εμένα κάποιος!

 
Comment by angeliki marinou on 17 January, 2007 01:54

Λοιπόν, το 1 και το 3 τα ξαναανέβασα και νομίζω πως κάτι έκανα αυτή τη φορά.

Rockordie και no way out θα σας στείλω ΟΛΑ τα κομμάτια το ΣΚ (όπως καταλάβατε είμαι της υπομονής) ή στο mail ή μέσω YouSend it, αν έχετε λογαριασμό.

 
Comment by dddd on 18 January, 2007 20:49

Το EDIT πάνω ψηλα τι σημαίνει?

 
Comment by angeliki marinou on 20 January, 2007 02:43

@nikos. Βασικά τίποτα. Το βγαλα (smile)

@no way out, αν θες ακόμα τα κομμάτια, να μου στείλεις το mail σου: rapunzel2525@yahoo.gr είναι το δικό μου.