Homage to the Gods

Posted by uncle on Sunday, June 24, 2007

Αρκετοί από εσάς βρίσκονται ήδη σε κατάσταση πυρετού για το άλλο Sabbathοκύριακο, έχετε κανονίσει τις άδειες σας, έχετε κλειδώσει στην ντουλάπα τις γυναίκες σας και έχετε πυροβολήσει τον σκύλο σας. Εγώ πάλι είμαι από τους λίγους πιστούς που θα μείνουν πίσω, και η απόφαση είναι αμετάκλητη (beware!! όποιος διανοηθεί και με πάρει τηλέφωνο την ώρα του live καλύτερα είναι να μείνει εκεί ή να πάει οπουδήποτε αλλού σε αυτόν τον πλανήτη να βρεi στέγη γιατί αλίμονο του!!! και το εννοώ).



Για όσους λοιπόν θα μείνουν πίσω, αλλά και ως πρόγευση σε αυτούς που θα πάνε κάτω να δουν τους Heaven and Hell, στο ράφι στα δεξιά θα βρείτε το Live @ Hammersmith 2007. Enjoy & Metal On.

Yours Uncle \m/

11 comments:

Comment by toolman on 24 June, 2007 23:02

εγώ πάντως άμα πάω θα σε πάρω και τηλέφωνο, θα σου στείλω και mms και vga και χύστα μέσα! χαχαχαχα!

ride on motherfucker!!!

 
Comment by uncle on 24 June, 2007 23:03

είσαι άτριχος?

 
Comment by ARD on 25 June, 2007 07:45

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ, πάντως, θα πάω, αυτό μόνο, τέλος.

 
Comment by Elemental_Nausea on 25 June, 2007 11:00

Εγώ θα πάω την επόμενη μέρα .Πιάνει?

 
Comment by rockordie on 25 June, 2007 12:13

Εγώ ΔΕΝ το κατεβάζω ακόμα γιατί ΔΕΝ θέλω να μάθω το playlist.

 
Comment by ARD on 25 June, 2007 13:01

Το κατέβασα, αλλά το playlist δεν έχει καμία σχέση. Το μόνο που σου λέω είναι ότι, σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει, δεν παίζουν ούτε ένα τραγούδι των ozzy-sabbath. Νομίζω υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ των δύο line-ups (δηλαδή μεταξύ Heaven And Hell και Ozzy), αλλά ούτως ή άλλως η περιοδεία γίνεται για τα Dio Years, οπότε μην περιμένεις π.χ. Paranoid με Dio.

 
Comment by dddd on 25 June, 2007 13:15

Εγώ ένα θα πω! Κομμάτια όπως το NIB και το War Pigs είναι γραμμένα μόνο για Ozzy! Οπότε καλά θα κάνει να μην τα ξαναπεί σε live o Dio!

 
Comment by ARD on 27 June, 2007 07:34

Τι είναι αυτό, ρε? Spam στο απόλυτο μεταλλικό blog? Die you motherfucker, die!

 
Comment by dddd on 27 June, 2007 09:39

Σφάξτε τον πούστη τον Ροντρίγο! Τον έχω ξαναπετύχει!

 
Comment by Anonymous on 27 June, 2007 11:18

uncle min kseneroneis tha pame drama (tha pame?)

 
Comment by uncle on 27 June, 2007 11:48

τα 'παμε και απο το mail billy.
αλλά κάνε και ένα προφιλ στο blogger, εδώ έκανες στο myspace!!!