Alice Cooper Live Report

Posted by dddd on Sunday, July 08, 2007


Πέμπτη 21/06/07, Αθήνα
...και πιο συγκεκριμένα...Θέατρο Λυκαβητού! Οι πέτρες τρίξανε απο την μπάντα ενός γερόλυκου του Rock! Μια α
πίστευτη παράσταση γεμάτη ένταση, κοστούμια και περίπου 3.500 fans (πλήν αυτών που βρισκόταν στα βράχια και κινδυνεύαν να γκρεμοτσακιστουν απο τα 25 μέτρα περίπου) να μαίνονται υπο τους ρυθμούς του Alice Cooper...

Μπορώ να πώ οτι εντυπωσιάστηκα απο την παράσταση. Δυνατή μουσική, φώτα, κόσμος, ένταση και πάνω απ’όλα: θέαμα! Ο A.C. άλλαξε αρκετά κοστούμια (όχι βέβαια σαν αυτά που βλέπουμε κάθε μέρα!), μοίρασε τα ‘δικά’ του U.S.$ και τελικά διάλεξε να πεθάνει δι’απαγχονισμού φορώντας το ‘λευκό του πουκάμισο με τα μακριά μανίκια, που δένουν στην πλάτη’...


Τα σημεία που τουλάχιστον εγώ απόλαυσα πραγματικά ήταν : η είσοδος του A.C. στην σκηνή, ο απαγχονισμός του και φυσικά η ερμηνεία του Poison (όπου δύσκολα διέκρινα την φωνή του λόγω των κραυγών του πλήθους!). Μιά καλή παράσταση που όμως διήρκεσε λιγότερο απο δύο ώρες και στην οποία θα ήθελα να ακούσω ‘Bed Of Nails’ ή τουλάχιστον λίγο περισσότερο από ‘Trash’...









Credits: Ένα μεγάλο thanks στο Γιώργο (ο οποίος τυχαίνει να είναι και αδερφός μου) που παρέστει στη συναλία και προσέφερε τις πληροφορίες καθώς και το φωτογραφικό υλικό.


4 comments:

Comment by uncle on 08 July, 2007 19:44

Άντε ρε, ΑΝΤΕ ΡΕ!!! Μου κάνετε post για τον γέρο μάγο που ήρθε για 4η φορά για ένσημα και δε κάνετε για Metallica. Είδα live υλικό και έχυσα τι άλλο να πω (συνήθως δεν το παραδέχομαι αλλά αυτή τη φορά ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ πραγματικά που δεν ήμουν εκεί!!!) Όχι ότι δεν γουστάρω τον γερό Alice, εις απεναντίας είμαι μεγάλος φαν του, αλλά......

Και συ RoD που έσβησες και το άλλο τι να πω. Είστε αδερφές.!!!

 
Comment by rockordie on 08 July, 2007 19:53

Πολύ γέλιο το χαρτονόμισμα!!!

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα ότι έπαιξε ο Alice, μάλλον στον κόσμο μου είμαι.

Φίλε uncle, αντί να κλαίγεσαι σαν την χήρα στο μνήμα, να πάρεις το φωτογραφικό υλικό (που είδες και έχυσες) και να κάνεις εσύ ποστ, όπως έκανε και ο Nikos.

 
Comment by uncle on 08 July, 2007 20:43

Τώρα θα σου λεγα και σένα, αλλά σου την χαρίζω χάρην της πολύχρονης φιλίας μας.

 
Comment by toolman on 09 July, 2007 23:58

πέστα ρε θείε γαμώ το παλιάμπελο μου μέσα!
όσο για σένα ροκόρδιε εύχομαι την επόμενη εγχείρησή σου να στην κάνει ο νίκος!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ! :ppp