TV & shit

Posted by rockordie on Sunday, September 30, 2007

Ολόκληρη την εβδομάδα ένιωθα ελαφρώς άρρωστος και γι’ αυτό μετά την δουλειά το μόνο που έκανα, ήταν να κοιτάω ταινίες και σειρές στην τηλεόραση. Για να μην παρεξηγούμαστε να αναφέρω ότι η TV είναι συνδεμένη με το PC γιατί το πρόγραμμα των ελληνικών καναλιών απευθύνεται σε συνταξιούχους μπαμπουίνους με Αλτσχάιμερ.

Την εβδομάδα λοιπόν που μας πέρασε είδα διάφορα πράγματα άλλα καλά και άλλα βαρετά, όπως το
“The Good Shepherd” την δεύτερη 3ωρή ταινία όπου δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα (η πρώτη είναι το “The Departed”). Ευτυχώς βέβαια ο καλός μου συνάδελφος Zaf με είχε προμηθεύσει με ένα DVD που…

Φαντάζομαι ότι έχετε ήδη φτάσει στο σημείο που ξύνεται τα αρχίδια σας (οι έχοντες) και προσπαθείτε να καταλάβετε που το πάω.

…είχε μέσα το pilot μιας καινούργιας σειράς με το όνομα
“The Sarah Connor Chronicles”. Αν δεν ξέρετε ποια είναι η Σάρα Κόνορ βγείτε τώρα από το σπίτι και ρωτήστε την πρώτη πέτρα που θα βρείτε, σίγουρα θα την ξέρει…

Άντε πηγαίνετε θα περιμένω...


...περιμένω...

...περιμένω...

...τώρα που μάθατε δεν νιώθετε τελείως μαλάκες;

Το pilot δυστυχώς δεν με ενθουσίασε παρότι παίζει και η
Summer Glau (η River από το Firefly, μια από τις πιο γαμάτες σειρές) διότι το story ακολουθεί την μαλακισμένη ιδέα που είχαν στην τρίτη ταινία και αυτή είναι ότι: ο μάγκας και street smart και αλήτης και ΜΕΤΑΛΛΟ John Connor εμφανίζεται πιο φλώρος και από τον Arnold στο “Twins”.
Μάλλον όμως κάπου σε κάποιους η σειρά άρεσε, εγκρίθηκε και θα αρχίσει να προβάλλεται, νομίζω, από τον Ιανουάριο στην Αμερική (το 2025 στην Ελλάδα). Θα της δώσω την ευκαιρία για 2-3 ακόμα επεισόδια και ελπίζω να στρώσει για την ώρα όμως ας απολαύσω κάτι από το 1991.


Όποιος δεν κατάλαβε ακόμα για τι πράγμα μιλάω…"T2" ρεεεεε
.

16 comments:

Comment by Elemental_Nausea on 01 October, 2007 10:00

Καλημέρα , καλό μήνα και καλή εβδομάδα.To ότι εγώ δεν ξέρω καν ποιες είναι αυτές οι σειρές , πειράζει? Eπίσης ούτε το Τ2 έχω δει ...Αλλά μ αρέσει το τραγούδι.Πιάνει?

 
Comment by rockordie on 01 October, 2007 11:00

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟ Τ2;

Παρακαλώ αν υπάρχει και άλλος που δεν έχει δει το T2 να το δηλώσει τώρα...για να ξέρω σε ποιούς απευθύνομαι.
Αν είναι να κάνω ποστ με στρουμφάκια την άλλη φορά.

 
Comment by Elemental_Nausea on 01 October, 2007 11:29

Συγνώμη αλλά είμαι κορίτσι(αν και δεν μου φαίνεται).Και ούτε τα στρουμφάκια μ αρέσουν :P

 
Comment by Unknown on 01 October, 2007 20:36

LOL... εγώ νόμιζα πως δεν υπήρχε άτομο που να μην είχε δει το Τ2... :)

 
Comment by toolman on 01 October, 2007 20:48

"Συγνώμη αλλά είμαι κορίτσι(αν και δεν μου φαίνεται)"

έχεις και μουστάκι;

 
Comment by avessalom von richthofen on 01 October, 2007 21:35

ο θεος τοολμαν ξαναχτυπα.
γιωργακη περαστικα.ανοιξαν παλι οι βρυσες της μυτης?.ξερεις το φαρμακο ετσι?.2 ωρες με θειο και αμον αμαρθ.εγω παντως ειμαι της γνωμης πως οταν μια κοπελλα γραφει κομμεντ αν ειναι μαλακια το κραξιμο να πεφτει συννεφο.οποιος ειναι μαζι μου ας συμπραξεικαι αναφερομαι πιο πανω αν καταλαβατε τι εννοω

 
Comment by rockordie on 01 October, 2007 22:22

Και ο toolman θα ήθελε να φαίνεται περισσότερο κορίτσι αλλά δεν του έκατσε...δεν πειράζει το Ιράν έχει ειδικό πρόγραμμα για άτομα σαν και εσένα.

Και εσύ Ave μπορείς να κοροϊδεύεις όσο θέλεις αλλά έρχεται και η ώρα σου...

@lipis: Και εγώ έτσι νόμιζα...που πάει ο κόσμος μας.

 
Comment by toolman on 02 October, 2007 01:51

αγαπητέ μου άβε ας μην είμαστε φαλλοκράτες και ρατσιστές, όταν γράφει μία κοπέλα μαλακία δε πρέπει να πέφτει κράξιμο.
αλλά όταν μία κοπέλα καλλιεργεί μουστάκι, φαβορίτες και δε ξέρω και γω τι άλλο, βελζεβούλ φυλάξοι, τότε ας είμαστε αμείλικτοι! :P

ροκόρδιε άμα ξαναφήσω μαλλί θα μαι γαμώ τα γκομενάκια, έχω αδυνατίσει κιόλας. οι ιρανοί είναι φίλοι μου πάντως, μου υποσχέθηκαν να μη με πονέσουν. πάντως αν με ερωτευτείς ποτέ θα χω πρόχειρο strap on...με το σήμα των Motorhead για κεφαλή...

\m/

 
Comment by rockordie on 02 October, 2007 09:19

ΟΧΙ, μην ξαναφήσεις μαλλί σε θέλω άτριχο...τέλος.


Οι Ιρανοί απαγορεύουν το gay-λίκι αλλά σαν κράτος επιτρέπουν (και χρηματοδοτούν) τις εγχειρήσεις αλλαγής φύλου.

 
Comment by originaltaxoparei on 03 October, 2007 16:59

ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι δουλειά έχει αυτό το post εδώ και ομολογώ οτι δεν τα έχω καταφέρει ακόμα

 
Comment by rockordie on 03 October, 2007 20:52

Έχει σχέση (έστω και μακρινή) με το metal...ναι, άρα έχει θέση.

 
Comment by originaltaxoparei on 03 October, 2007 21:18

θέση μπορεί να έχει στο casa, εδώ όχι αλλά αμα είσαι admin οτι γουστάρεις κάνεις.

 
Comment by rockordie on 04 October, 2007 09:43

Επαναλαμβάνω:
Έχει σχέση (έστω και μακρινή) με το metal...άρα έχει θέση.

Δεν έχει σχέση το ότι είμαι admin, ήταν από τα πρώτα πράγματα που είπαμε όταν κάναμε το blog.
Post κάνουμε με ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει κάποια σχέση με το μέταλ.
Αν θέλεις μπορείς να γράψεις και για την πρώτη φορά που άκουσες έναν δίσκο metal στα γόνατα του γείτονα.

 
Comment by originaltaxoparei on 05 October, 2007 16:39

Είμαι σίγουρος οτι το επόμενο post σου θα έχει την μορφή: "Σήμερα ξύπνησα κακόκεφος. Δεν ήθελα να πάω στην δουλειά γιατί είχα μια φαγούρα δεξιά στο καβάλο αλλά τελικά ξύθηκα και μου πέρασε. Την ώρα που ξυνόμουν όμως μου ήρθε στο μυαλό η μελωδία του "Ballbreaker" (ακολουθεί video)

p.s. Guns and Roses, metal??? i think not

 
Comment by rockordie on 05 October, 2007 17:20

Το Ballbreaker μου έρχεται στο νου κάθε φορά που βλέπω comment σου.

Να σε κάνουμε μέλος να γράφεις ότι θέλεις και εσύ και να μην μας σπας τα κάκαλα.

 
Comment by uncle on 05 October, 2007 21:33

ώρες ώρες μου θυμίζεις ένα άλλο ένδοξο άτομο του κοινού παρελθόντος με τον rod, των "Gallad the Ballcrusher", ε RoD?!