Επεξήγηση Βαθμολογίας (rockordie)

Posted by rockordie on Wednesday, October 10, 2007

Αυτό το post σκεφτόμουν να το κάνω καιρό και πιστεύω ότι ο καθένας μας θα πρέπει να κάνει ένα παρόμοιο που να επεξηγεί τις βαθμολογίες που βάζει στα album reviews και τα ακούσματά του. Δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα οπότε ένα 9άρι του uncle ή της elemental δεν είναι σε καμία περίπτωση ίδιο με ένα 9άρι στην δική μου κλίμακα.

Ακούσματα (αντί να σας πω τα είδη metal που προτιμώ θα σας πω αυτά που ΔΕΝ αντέχω):
- Progressive (και ότι άλλο έχει πάνω από 50 riff ανά τραγούδι)
- Black (γιατί έχουμε ήλιο στην Ελλάδα)
- Power (φτάνει πια)
- Grind (ατάλαντοι χασάπηδες με όνειρα διεθνούς καριέρας…ουστ)
και άλλα (όταν θυμάμαι θα το ενημερώνω)

Βαθμολογία:
10:
Μόνο δίσκοι που έχουν κλείσει 10ετία ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία και πρέπει να είναι διαμάντια (π.χ. Master Of Puppets, 7th Son Of A 7th Son, Painkiller, Dark Saga, Theli, Icon, Keeper 1 & 2, Transcendence, Heaven And Hell)

9: Πάρα πολύ καλοί δίσκοι που έχω χαλάσει τα αυτιά μου στο άκουσμά τους και είτε δεν έχουν κλείσει δεκαετία, είτε δεν είναι ισάξιοι των υπόλοιπων δεκαριών (π.χ. Something Wicked This Way Comes, Use Your Illusion 1 & 2, Mob Rules, Wolfheart)

8: Παλιές καλές κυκλοφορίες ή αν πρόκειται για καινούργιο δίσκο, που ακούω για πρώτη φορά, κάποιος που μου έκανε φοβερή εντύπωση (π.χ. Believe, Monolithic, The Chemical Wedding, Endorama, Dirt)

7: Καλοί δίσκοι για τους οπαδούς του εκάστοτε συγκροτήματος/είδους, ακούγονται ευχάριστα, δοκιμάστε τους (π.χ. Vovin, Wishmaster, Hail To England, Vulgar Display Of Power)

6: Υπάρχουν καλά τραγούδια μέσα στον δίσκο αλλά δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το σύνολο, ακούστε το αλλά μην περιμένετε παπάδες (π.χ. Framing Armageddon, Violent Revolution, Youthanasia)

5: Σε αυτή την κατηγορία δίσκων μπορεί μέσα να βρείτε 1 - 2 καλά τραγούδια αλλά από την άλλη…μπορεί και όχι (π.χ. One Second, The Black Halo, The Dark Ride)

4: Δεν θα τον ξανακούσω και προτείνω να μην το κάνετε ούτε εσείς (π.χ. United Abominations, King For A Day - Fool For A Lifetime, Anthrax όλα)

3: Μακριά από αυτή την μπούρδα, ποιος έδωσε το OK για να κυκλοφορήσει???

2: Πλάκα μΕ κάνεις.

1: Αυτή η κατηγορία άθλιων δίσκων ονομάζεται και «κατηγορία St. Anger»

Φυσικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ένας δίσκος που βαθμολόγησα σαν 8άρι μετά από προσεχτικότερη ακρόαση να γίνει 6άρι ή το αντίστροφο.

33 comments:

Comment by Unknown on 11 October, 2007 02:08

μπα; ο έβδομος γιός ενός έβδομου γιού είναι δεκάρι για σένα; και νόμιζα ότι δεν ήσουν φίλος των Iron Maiden...

 
Comment by rockordie on 11 October, 2007 09:50

Πόσα λίγα ξέρεις...
Και το ομώνυμο μ'αρέσει πολύ και το Somewhere και το Piece και γενικώς όλα μέχρι και το Fear είναι 10άρια.

(Εντάξει το Killers είναι πολύ χαμηλότερα)

 
Comment by uncle on 11 October, 2007 10:05

Ωραία τα οριοθέτησες, αλλά υπάρχει το bug της "μη γνώσεις" όπως και της "μη αποδοχής". Δηλ.:
επειδή κάποιος δεν έχει ακούσει, δεν πρέπει να κρίνει ή δεν πρέπει να εκφράση ούτε λέξη τύπου "είναι πολύ σκληροί" για τα γούστα μου, απλά απέχει από σχολιασμό.

όταν είναι κοινά αποδεκτό ότι κάποια κυκλοφορία είναι δισκάρα και το προσκυνούν όλοι, δεν θα παρεμβαίνει με σχόλια τύπου "το άλλο είναι καλύτερο...", απλά παραθέτει ένα "οκ, έχετε δίκαιο, τέλος".
Αλλιώς the system has failed.

Επίσης δεν έχω καταλάβει με ποιό σκεπτικό χωρίζεις το Heaven and Hell και το Mob Rules. (!?!)

 
Comment by rockordie on 11 October, 2007 10:21

Τι θα πει αν είναι κοινά αποδεκτό ότι είναι δισκάρα να μην παρεμβαίνω???
Δηλαδή επειδή άρεσε σε 10 άτομα εγώ δεν θα πρέπει να έχω άποψη (?) ή
αυτό που αρέσει στους πολλούς είναι και το καλύτερο(?)


Το σκεπτικό είναι ότι το Heaven είναι καλύτερο γιατί όταν θέλω να ακούσω ένα από τα δύο 99% θα ακούσω το Heaven.

 
Comment by uncle on 11 October, 2007 10:26

τι θέλω να πω. i will not tolerate that, οταν πχ. λέμε για το Extreme Aggression ή το Reign in Blood (λεμε τώρα) να πετάξεις κανένα από τα περίσια σου γαμωσχόλια, ενώ δεν ακούς thrash.

 
Comment by uncle on 11 October, 2007 10:32

και τώρα που ξαναδιαβάζω τα παραδείγματα σου το Violent Revolution είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της κρίσης σου.
Είναι τουλάχιστο 8.

 
Comment by rockordie on 11 October, 2007 11:00

Λοιπόν διάβασε την εισαγωγή και θα καταλάβεις ότι έρχεσαι στα λόγια μου:

"Δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα οπότε ένα 9άρι του uncle ή της elemental δεν είναι σε καμία περίπτωση ίδιο με ένα 9άρι στην δική μου κλίμακα."


Εγώ θα λέω την γνώμη μου και θα βάζω την βαθμολογία που θεωρώ ότι αξίζει σε κάθε δίσκο.
Μετά από μερικά reviews κάποιοι θα εμπιστεύονται εμένα, κάποιοι εσένα, κάποιοι τον dilated.

Στην τελική αν ο δίσκος είναι πολύ καλός όλοι θα έχουμε περίπου την ίδια άποψη, η σφαγή θα γίνει στα 4άρια 5άρια 6άρια (die die).

------------
Το Violent Revolution εκτός από το κορυφαίο "Servant in Heaven - King in Hell" είναι σαν δίσκος πολύ μέτριος.

 
Comment by toolman on 11 October, 2007 19:40

εγώ πάντως σίγουρα δε σε εμπιστεύομαι με τίποτα!

 
Comment by rockordie on 11 October, 2007 19:55

Έχεις δίκιο toolman η λέξη «εμπιστεύομαι» είναι λάθος...πιο σωστή είναι η έκφραση «συγκλίνουσα άποψη».

 
Comment by toolman on 11 October, 2007 20:14

my point exactly!

 
Comment by Anonymous on 12 October, 2007 00:42

Ρε φίλε prog δεν είναι μόνο οι αύνανες με ταστιέρα. Μπορεί να πει σήμερα κανείς ακόμα και τους Tool , ΜαRS vOLTA , Mastodon ή τους παλιούς Watchtower.

Όσο αφορά την βαθμολογία γιατί δεν έχετε σε κάθε review δύο ντικρουόμενες απόψεις ; Ξέρεις ο thrasher κι ο power-άς κτλ.
Απλά είναι άδικο ναλέμε έναν δίσκο πατάτα αν δεν ακούμε το στυλ πυ αντιπροσωπεύει...

 
Comment by rockordie on 12 October, 2007 15:24

Κοίτα φίλε r2tb, ο καθένας θα βάζει μια βαθμολογία μόνος του και από κάτω οι υπόλοιποι αν έχουν διαφορετική άποψη...ας τον κράξουν (που θα το κάνουν).

Ήδη ετοιμάζει τις ατάκες του ο uncle και ο otp.

 
Comment by uncle on 12 October, 2007 15:26

αχαχαχ...otp....αχαχαα

 
Comment by originaltaxoparei on 12 October, 2007 18:30

Σιγά να μην ασχοληθώ με τις μπούρδες σου. Το γεγονός οτι κατατάσεις τους G'n'R στα metal συγκροτήματα απο μόνο του δείχνει την ποιότητα σου σαν κριτή. Είμαι σίγουρος οτι τα Use Your Illusion 1&2 είναι ακατέβατα 11αρια
Άσχετε

@uncle: προς τι ο γέλωτας;

 
Comment by originaltaxoparei on 12 October, 2007 18:30

Σιγά να μην ασχοληθώ με τις μπούρδες σου. Το γεγονός οτι κατατάσεις τους G'n'R στα metal συγκροτήματα απο μόνο του δείχνει την ποιότητα σου σαν κριτή. Είμαι σίγουρος οτι τα Use Your Illusion 1&2 είναι ακατέβατα 11αρια
Άσχετε

@uncle: προς τι ο γέλωτας;

 
Comment by avessalom von richthofen on 13 October, 2007 13:52

λοιπον,λοιπον.
ολοι αυτοι οι δισκοι που αναφερεις πιστευω οτι ειναι οι μονοι που εχεις.ειναι γνωστο τοις πασει οτι η δισκοθηκη σου αποτελειται απο λιγοτερο απο 100 cd.
αυτο το ποστ επρεπε να το κανει ο ανκλ.
ολοι οι δισκοι των metallica και των maiden ειναι 10ρια.
αναφερεις απο iced earth τα τελευταια και ξεχνας το burnt offerings.
kreator δισκοι ισον το λιγοτερο 8.
τι δουλεια εχουν οι gnr στο metal?
μην αναφερεσαι στο prog αν εχεις στον νου σου μονο τους dream theater(ασε καποιον αλλο να παρει το ρισκο)(δεν αξιζει το κραξιμο που θα φας)
και για να γουσταρει μαζι μου ο τοολμαν και ο θειος το laterralous και το with odin on our side γαμανε

 
Comment by rockordie on 13 October, 2007 21:12

Επείδη μάλλον κ. Avessalom(i) δεν ξέρεις να διαβάζεις, σου υπενθυμίζω ότι στο κείμενο γράφω ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ βαθμολογίας δίσκων και όχι όλους τους δίσκους που ξέρω (αν και περίπου τόσοι είναι) :-)

Όσο αφορά τον uncle θεωρώ ότι και αυτός και όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να κάνουν ένα παρόμοιο ποστ (επίσης το αναφέρω στο κείμενο).

To Burnt είναι δισκάρα...απ'ότι μου έχουν πει (ok πλάκα κάνω).

 
Comment by Nick on 14 October, 2007 08:25

Θα είναι ωραίο να υπάρχουν κριτικές από δύο άτομα, έναν fan του ιδιώματος και έναν μη. "Ρε αφού δε ξες για [το τάδε] μέταλ τι μιλάς;" "Τι να μας πούνε και αυτοί οι [απαξιωτικές ατάκες]... Nα ανάβουν τα αίματα όπως ήδη γίνεται! :@

Πάντως RoD, το Framming είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, αλλά θέλει ακούσματα. Δες τι έπαθα και εγώ ;)

Όσο για το St.Anger αυτό δεν είναι σε κατηγορία 1, αλλά κατηγορία Sous vere [σουβέρ, για τους μη γαλλομαθείς]

 
Comment by Gstring on 14 October, 2007 13:44

Η παγίδα του μαρκετινγκ είναι η κατηγοριοποίηση και τα charts - βαθμολογίες.

Πριν αρκετά χρόνια υπήρχε απλά το Rock είτε σκληρό είτε μαλακό.

Κι Ω του θαύματος άρεσε...κι οι νέοι αγόραζαν δίσκους σαν τρελλοί.

Deep Purple, Led Zeppelin, Lynyrd Skynard, Ac/DC, Black Sabbath κλπ...

Κανένας δεν τους ξεχώριζε...κανένας δεν τους βαθμολογούσε (ουτε ακόμα και τώρα) γιατί απλά ΑΡΕΣΑΝ σε όλους τους "μεταλλάδες" όσο διαφορετική κι αν ήταν η μουσική που έπαιζαν.

Αφού λοιπόν το προϊόν πουλούσε το επόμενο βήμα ήταν να κατηγοροιποιηθεί ώστε το target group να γίνει αναγνωρίσιμο και μετρήσιμο. Μόνο έτσι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν budget για διαφημίσεις για studio για merchandise κλπ.

Κι εκεί που το paranoid έγινε γνωστό από στόμα σε στόμα κι από αυτί σε αυτί...τα νέα τραγούδια γίνονται γνωστά από τις κριτικές των νέων «σκληρών» περιοδικών και ελαχίστων μουσικών τηλεοπτικών εκπομπών.

Κι έτσι εγέντο το power, το thrash, το speed, το black, το doom, το hard, το glam και πάει λέγοντας.

Κι έτσι την «Τρίτη ημέρα» δημιουργήθηκαν οι οπαδοί!

Διαίρει και Βασίλευε!!

Ξεχάσαμε έτσι ολοι οτι η μουσική είναι πάνω απο όλα συναίσθημα κι όχι κατηγορία ή βαθμολογία.

Γιατί πολύ απλά όσο γουστάρω το Stairway to Heaven, το ίδιο ακριβώς γουστάρω το Betrayer ή το Call of Ktulu ή το Mocking Bird ή το Echoes και πάει λέγοντας.

Και σαν να μην φτάνει αυτό...κάπου μέσα σου παραδέχεσαι οτι γουστάρεις και το umbrella ή το You are in the army now γιατί απλά κάτι σου κάνουν όταν τα ακούς.

Γιατι η μουσική είναι καλή οταν σου ξυπνά συναισθήματα, οταν δημιουργεί εικόνες.

Όταν λείπουν αυτά...τότε υπάρχει η ανάγκη των αριθμών.

 
Comment by dddd on 14 October, 2007 14:25

Respect comment Gstring!

 
Comment by rockordie on 14 October, 2007 20:30

Ωραία τα λες φίλε gstring αλλά σαν πνεύμα αντιλογίας που είμαι θα πρέπει να διαφωνήσω.
Θα εξηγήσω αμέσως το γιατί με ένα παράδειγμα (δεν θέλω ΩΧ).

Όταν κάποιος είναι αποκλεισμένος σε ένα ερημονήσι μαζί με 1 γυναίκα λογικό είναι να διαλέξει αυτήν για σύντροφο. Όταν όμως βρίσκεται ανάμεσα σε 100 θα πρέπει να κατηγοριοποιήσει, να βαθμολογήσει, να δοκιμάσει ίσως και στο τέλος να διαλέξει την ιδανική σύντροφο για αυτόν. (Μην κολλάτε οι γυναίκες το ίδιο ισχύει και για εσάς)

Έτσι γίνεται και με την μουσική όταν υπάρχουν λίγα συγκροτήματα που να παίζουν rock αναγκαστικά θα ακούσεις μόνο αυτά, όταν όμως υπάρχουν χιλιάδες δεν είναι δυνατόν να σου αρέσουν όλα και δεν είναι δυνατόν να τα ακούσεις όλα. Είναι και θέμα χρόνου αν το θέλεις.

Οπότε καλό είναι να υπάρχει μια κατηγοριοποίηση (ένα πρώτο ξεσκαρτάρισμα αν προτιμάς) ώστε να βοηθηθείς στην ΕΥΡΕΣΗ του ιδανικού δίσκου για σένα.

Δεν το συζητάω βέβαια ότι μέχρι και St.Anger είναι καλύτερο από οποιονδήποτε δίσκο της Θεοδωρίδου αλλά παρόλα αυτά καλό είναι να ξέρουμε ότι είναι για σουβέρ (όπως προείπε και ο radikal) και όχι για άκουσμα.

 
Comment by rockordie on 14 October, 2007 20:36

Το είχα διαβάσει αυτό που έγραψες για τον Framing αλλά σαν σύνολο ο δίσκος δεν είναι και ο καλύτερός τους. Η μουσική του είναι καλή αλλά ο Ripper (άποψή μου) δεν μπορεί...με τον Barlow ο δίσκος θα ήταν σίγουρα ένα (αν όχι δύο) σκαλιά πιο πάνω. sorry

Για τις διπλές βαθμολογήσεις τώρα, τα σχόλια υπάρχουν για αυτόν ακριβώς τον λόγο. :-)

 
Comment by Giannis P. on 14 October, 2007 20:47

"Αφού λοιπόν το προϊόν πουλούσε, το επόμενο βήμα ήταν να κατηγοροιποιηθεί ώστε το target group να γίνει αναγνωρίσιμο και μετρήσιμο"



O καθένας στο μαντρί του, με συγκεκριμένη "ετικέτα", πολέμιος οποιουδήποτε βρίσκεται σε ...αντίπαλο "μουσικό στρατόπεδο"

Φυσικά... Διαίρει και Βασίλευε, πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι;

Βαθμολογίες; Δεν τις χώνεψα ποτέ...Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω.

 
Comment by Gstring on 15 October, 2007 11:12

Φίλε rockordie επειδή κι εγώ είμαι πνεύμα αντιλογίας...θα χρησιμοποιήσω το παράδειγμά σου για να σου περιγράψω τι είπα εγώ και τι είπες εσύ.

Σύμφωνα λοιπόν με το παράδειγμά σου...εσύ αφού κουτουπώσεις όσες μπορέσεις...και αφού κάτσεις μπροστά σε ένα excel και χάσεις μερικά μερόνυχτα να φτιάχνεις βαθμολογίες....θα χρησιμοποιήσεις μια ωραία μαθηματική φόρμουλα...και αφού πατήσεις τότε το κουμπάκι το sorting θα βρείς την ιδανική γυναίκα και θα ζήσεις μαζί της καλά ...

Όπως όμως λέει και κάθε παραμύθι στο τέλος...εσύ μπορεί να ζήσεις καλά...αλλά εμείς θα ζήσουμε καλύτερα. Κι αυτό γιατί αν αναγάγω το παράδειγμά σου στα λεγόμενά μου...εγώ θα δοκιμάζω για μια ζωή γυναίκες...χωρίς να δεσμευτώ σε καμία...και μάλιστα θα γυρνάω συχνά σε αυτές που μου πρόσφεραν κάτι ιδιαίτερο. Π.χ η Μαρία με τη πίπας της, η Γιώτα με το κωλαράκι της, η Ανθή με τα βυζιά της, η Ρούλα με τις φωνές της, την Αθανασία με τα χέρια της και πάει λέγοντας...
;-)

 
Comment by rockordie on 16 October, 2007 10:31

Και πάλι δεν με πείθεις ότι δεν ξέρεις από την αρχή αν θα προτιμήσεις μια ξανθιά από μια κοκκινομάλλα, μια ψηλή από μια κοντή, μια λεπτή από μια όχι κτλ.
Όλοι έχουν τις προτιμήσεις τους και δεν βουτάνε με τα μούτρα όπου να'ναι.
Όλοι ξέρουν αν τους αρέσει η black ή όχι και δεν χρειάζεται καμία δοκιμή εκεί (εκτός από την πρώτη φυσικά).

 
Comment by Gstring on 16 October, 2007 14:36

Δεν υποστήριξα ποτέ οτι δεν υπάρχουν προτιμήσεις...το αντίθετο μάλιστα.

Εκεί που διαφώνησα είναι στην εμμονής και στον οπαδισμό όσον αφορά τις προτιμήσεις.

Και μάλιστα ανέφερα σαν παράδειγμα...οτι μπορεί να τρελαίνομαι για τα τραγούδια των Soulfly ή των Rotting Christ…αλλά αυτό δεν αποκλείει το γεγονός οτι αποκλείεται να μου αρέσει και ένα τραγούδι της Shakira (...).

Ή όπως είπα στο παράδειγμά σου...μπορεί να γουστάρω τρελά την Keyra Augustina αλλά αυτό δεν αποκλείει οτι μπορεί να με κάνει «ευτυχισμένο» και η γειτόνισσά μου η Ανθή.

Εκεί που θα διαφωνήσω...είναι οτι επειδή μου αρέσει το black στην πρώτη δοκιμή με ένα συγκρότημα...θα μου αρέσει και στη δεύτερη με ένα άλλο.

Και για να το φέρω στο μέτρα του παραδείγματός σου...επειδή η Μαρία είναι ξανθιά και μου αρέσουν οι ξανθιές και κάνει καλή πίπα...τότε και Λουκία που είναι ξανθιά δεν χρειάζεται να τη δοκιμάσω, σίγουρα θα κάνει καλή πίπα!

Μάλλον άστοχο!!! Προτιμώ να δοκιμάσω...και να μην συμπεραίνω αόριστα.

(Καλά το πάμε... :-p )

 
Comment by rockordie on 16 October, 2007 14:54

Βασικά πάει:
αφού η Μαρία είναι "καλή" και ο Γιάννης μου είπε ότι και η Λουκία είναι εξίσου καλή τότε να πάρω να ακούσω την δισκάρα αυτήν την φορά.

-------------
P.S: Το σημαντικότερο που βγήκε από την όλη συζήτηση είναι βέβαια η Keyra Augustina.

 
Comment by Gstring on 16 October, 2007 16:20

(χαχαχαχαχα..πολυ το γουστάρω αυτό!!)

Λοιπόν...όμως ο Γιάννης (περισσότερο απο ντροπή) παρέλειψε να σου πει οταν τον ρώτησες για τη Λουκία...οτι αυτή είναι Σαδίστρια...και γουστάρει να βασανίζει αγοράκια με μαστίγια και δερμάτινους δονητές γίγας...οπότε ακούγοντας το CD αναρωτιέσαι αν η κεφαλή διαβάζει σωστά ή έχει γρατζουνιές το δισκάκι...και ακούγεται σαν την Britney βραχνιασμένη να τραγουδάει Βέμπω.

....
P.S.: Η Keyra είναι πάντα σημαντική σε μια συζήτηση...δίνει άλλο επίπεδο...και ζωντάνια!!!

 
Comment by rockordie on 16 October, 2007 16:57

Και για αυτό ακριβώς θα πρέπει ο Γιάννης και ο Κώστας και ο Πέτρος να σου εξηγήσουν τα γούστα τους πριν σου σου προτείνουν μερικά CD.

Μετά από 2-3 φορές θα καταλάβεις ότι τα γούστα του Πέτρου είναι αυτά που ταιριάζουν περισσότερο με τα δικά σου και έτσι ΔΕΝ θα ψάχνεις στα τυφλά με φόβο να φας καμιά αδέσποτη απο την Λουκία που ήταν Λουκάς.

----------
Σε τέτοια συζήτηση οι φώτο της Keyra είναι ότι πρέπει.
Άσε που έχει ήδη μπει στο desktop στο PC...του γραφείου.

 
Comment by Gstring on 17 October, 2007 19:13

Άλλο να μου εξηγούν τα γούστα τους...κι άλλο να τα κριτικάρουν και να τα βαθμολογούν.

....
Σε όλες τις συζητήσεις...φωτογραφίες απο chicas argentinas δεν απλά οτι πρέπει...αυτό που πρέπει είναι!

 
Comment by avessalom von richthofen on 16 February, 2008 20:12

dream theater-images and words.το υπερτατο 10ρι.ετσι για να σας την σπασω.οσο για τα υπολοιπα συμφωνω με ολους.απλα δεν ξερω αν συμφωνει καποιος μαζι μου.μπουχου.παλι ειμαι ο μονος που γουσταρει theater και σ αυτο το blog.

 
Comment by psarog on 07 March, 2008 17:15

Με την προϋπόθεση ότι κάτι είναι melodic death, πόσους βαθμούς παίρνει από αυτό το γεγονός?

 
Comment by rockordie on 07 March, 2008 17:23

@psarog: Εξαρτάται από το αν έχει καθαρά ή brutal φωνητικά και πόσο μεγάλες "κιθάρες" έχουν.