5 και σήμερα

Posted by ARD on Sunday, November 18, 2007

Χθες πήρα το εισιτηριάκι μου αντί 40 αργυρίων για τη σαββατιάτικη συναυλία Helloween + Gamma Ray στον "Ελληνικό Κόσμο" \m/.

Ομολογώ ότι οι Helloween είναι από τις μεγαλύτερες αγάπες (αν και το Legacy ήταν κάτι σαν απογοήτευση και δεν έφτανε ούτε στο μικρό νυχάκι των άλλων δύο Keeperw) και δε μπορώ παρά να υποκλιθώ στη μουσική μεγαλοφυία του κου Kai Hansen. So get ready to Gamble With The Devil!

Για να προϊδεάσω όσους θα βρεθούν το Σάββατο εκεί ή όσους θα είναι στο Principal στη Θεσσαλονίκη μία ημέρα πριν είπα να ανεβάσω δύο βιντεάκια, με τα οποία φτιαχνόμουν χθες.

Είμαι σίγουρος ότι ο IwouldRockOrDiebutIhavenotime εξεπλάγη με το διπλό μου χτύπημα.

1. Last Before The Storm



2. Helloween/Gamma Ray - I Want Out

14 comments:

Comment by dddd on 18 November, 2007 17:50

wtf? post-delirium σ'έπιασε??? :)

 
Comment by ARD on 18 November, 2007 18:54

Γιατρέ μου, έχω οίστρο. Παίρνω το γνωστό φάρμακο "Metalin" των 500, αλλά δε μου έχει κάνει τίποτα...

 
Comment by rockordie on 18 November, 2007 21:57

.
.
.
.
.
.
.
Δύο σερί post...έχω...έχω...έχω μείνει άφωνος!!!

 
Comment by dddd on 18 November, 2007 22:49

Alroud... αυτός σου πήρε το template που έχεις στο blog σου.

 
Comment by dddd on 18 November, 2007 23:06

...ή του το πήρες, ή έτυχε...ξέρω γω? :)

 
Comment by Anton on 19 November, 2007 11:07

Τους έχω δει και τους δύο ξεχωριστά και ειδικά οι Helloween ήταν ψίλομάπα. Μην πω για το ηχοσύστημα του Principal. Και το κυριότερο ότι αυτή η περιοδεία είναι ο ορισμός της αρπαχτής. Όχι 40 ευρώ αλλά ούτε 40 δηνάρια μπαγκλαντές δεν δίνω!
Αναμονή για Rotting Christ στις 15/12 λοιπόν

 
Comment by Wise_One on 19 November, 2007 14:43

Το πρωτο βιντεο ηταν τοσο bombastic που μου 'ρθε να βαραω το κεφαλι μου στον τοιχο! German power ρε γαμω!!!!

Στο δευτερο δε μ' αρεσε η ερμηνεια του Deris. Δε τον παω καθολου. Παντως φαση ειχε που ανεβηκαν 15 κιθαριστες και μπασιστες στη σκηνη κι επαιξαν.

 
Comment by Unknown on 19 November, 2007 15:09

Αν ήμουνα στην Θεσσαλονίκη θα γούσταρα να πήγαινα.. όσο και αν φαίνεται παράξενο κάποτε άκουγα τους Gamma Ray και είχα αγοράσει και το cd τους :)

 
Comment by uncle on 19 November, 2007 19:28

Βρήκα επιτέλους χρόνο να δω και να ακούσω....
Deris Sux

 
Comment by Wise_One on 19 November, 2007 20:26

Γενικα δε σ' αρεσει ο Deris η μονο εδω; Το λεω γιατι εγω γενικα δεν τον γουσταρω εκτοσ 2-3 περιπτωσεων.

 
Comment by uncle on 19 November, 2007 21:48

O Deris δεν μου αρέσει γενικότερα, ούτε στους pink cream 69.

 
Comment by Wise_One on 20 November, 2007 08:03

Ωραια. Παντως το I Want Out το σκοτωσε μεγαλοπρεπως. Σα να μη μπορουσε να τραγουδησει πιο ψηλα....

 
Comment by uncle on 20 November, 2007 11:56

Weikath must Die

 
Comment by avessalom von richthofen on 20 November, 2007 12:13

μπορει να τα εθαψε τα παλια κομματια αλλα οσων αφορα τον καινουριο δισκο νομιζω οτι με κομματαρες οπως το kill it επανηλθαν στον θρονο τους εκθρονιζοντας τους emerald sun.μητσο ακους?ο καινουριος σας δισκος πρεπει να μας τιναξει τα μυαλα και να στειλει τον παλιοπουστα τον weikath για τσαι γιατι μονο γιαυτο κανει.αντε και να καπνιζει κανενα τσιγαρο.