Dillinger Escape Plan - Ire Works

Posted by Anonymous on Tuesday, November 13, 2007

Δεν έχω σκοπό να γράψω πολλά για το νέο δίσκο των DEP. Αδυνατώ να είμαι στο ελάχιστο αντικειμενικός. Ήρθε στα χέρια μου εχθές, παραγγελία από Relapse μαζί με γαμάτο tshirt. Σήμερα το έβαλα να παίξει. Όχι δεν είχα ακούσει τίποτα πριν το παραγγείλω. Οι λέξεις μετά την πρώτη ακρόαση; Θεέ μου, πως γαμάει έτσι αυτός ο δίσκος;

Οι παρακάτω λέξεις χαρακτηρίζουν αυτό το album: progressive, metalcore, technical, experimental, mathcore, hardcore, jazz, post-everything, electronic, drum n bass, melodic, blips, riffs, piano, trumpet της πουτάνας. Όλα αυτά δένουν άψογα με τα "άντε γεια" φωνητικά και σε αφήνουν (προσωπικά έτσι ένιωσα) να ψάχνεις το σαγόνι σου στο πάτωμα.

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ CROSSING. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ INNOVATION. ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ!

p.s. Ναι έχω πάθει πλάκα. Ναι έχω καυλώσει!

7 comments:

Comment by Anonymous on 14 November, 2007 01:09

Έτσι έτσι!ΓΑΜΕΙ!Στεγνά!
Από τους δίσκους της χρονιάς!

 
Comment by dddd on 14 November, 2007 01:43

Απόλυτα προοδευτικός δίσκος! Αυτό.

 
Comment by toolman on 14 November, 2007 12:39

ρε γαμιόλη κωλομπαρά!!!! σου ρθε κιόλας!!!! α στο διάλο να πούμε!
εμένα μου πανε οτι θα υπάρχει καθυστέρηση λόγω ζήτησης! ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ!

ο δίσκος πάντως είναι από αυτούς που θα λέμε μετά από 20 χρόνια πόσο φρέσκος ακούγεται ακόμα! ΜΙΛΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!

 
Comment by Unknown on 14 November, 2007 13:55

@toolman

Ευχαριστώ για τις προσφωνήσεις. Με χαρακτηρίζουν...χοχοχο.

Φίλε, εμείς που έχουμε τα μέσα στη μουσική βιομηχανία, παίρνουμε τα cd νωρίτερα. Κι ας έγινε παραγγελία αφού είδα το κόλπο στο blog σας.

Τώρα σκάσε και περίμενα...μπου χα χα

 
Comment by toolman on 14 November, 2007 14:34

εύχομαι να σου καεί το μπλουζάκι στο σιδέρωμα ρε! ουστ!
κατάλαβες κύριε... δώσαμε τα φώτα και μείναμε με τα κεριά...!

το mouth of ghosts είναι από άλλο πλανήτη!

 
Comment by Anonymous on 29 November, 2007 04:32

BRAVO OPOS TA LES MIN GRAFEIS ALLO GIATI GRAFEIS MALAKIES!OPOS LEEI K O JIMMAKOS ''DEN THA GINEIS ANTHROPOS POTE OPADEEE OPADEEE''
AN THELEIS NA AKOUSEIS KATI PRAGMATIKA PROODEFTIKO VELE TO HELICOPTER QUARTET TOU STOCKHAUSEN
KAI TIS HIHOGRAFISEIS TOU CAGE ME TIN LABARBARA

 
Comment by rockordie on 30 November, 2007 00:27

Δεν το έχω ακούσει ακόμα και δεν ξέρω αν πρόκειται ποτέ να το ακούσω καθώς ο uncle μου είπε ότι δεν είναι για τα μούτρα μου...αλλά αυτό που ήθελα να πω είναι ότι, αυτός ο ανώνυμος φαίνεται να έχει χιούμορ , θα περιμένω την επόμενη επιθεσή του για να σιγουρευτώ.

Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα γιατί βαριέται ο κόσμος να βάλει ένα ψευδώνυμο, όχι τίποτα άλλο αλλά να ξεχωρίζουν οι ανώνυμοι μεταξύ τους.