Judas Priest - Nostradamus Preview

Posted by uncle on Sunday, April 27, 2008


ο γερο Rob & Co. ανοίγουν για άλλη μια φορά το κουτί με τις εκπλήξεις. Αρκετοί τους έχουν για πεθαμένους, αρκετοί στη λίστα για σύνταξη (και εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου). Και όμως έρχονται να δείξουν σε αυτούς τους απατεώνες που θηρεύουν την σκηνή και τις τσέπες μας, με αρπαχτές και nonsense κυκλοφορίες, ότι το Metal υπάρχει ακόμα. Πάρτε λοιπόν μια πρώτη γεύση metal από την επερχόμενη κυκλοφορία τους Nostradamus (16.06.08).

5 comments:

Comment by toolman on 27 April, 2008 15:00

στην αρχή ομολογώ οτι ψιλοέβαλα τα γέλια με το να ακούω nostradamus και παπαριές από τους metal gods. αλλά κοίτα να δεις που όσο το ακούω τόσο πιο πολύ μου αρέσει, εν αναμονή για τον δίσκο λοιπόν!

 
Comment by Wise_One on 27 April, 2008 23:44

Όπως έγραψα και στο blog του Rock2theBone, εμένα το τραγούδι μ' άρεσε και μου θυμίζει αρκετά το Demonizer με ψήγματα από Demolition. Κάτι μου λέει ότι ο δίσκος θα σπέρνει.

 
Comment by Anonymous on 28 April, 2008 17:26

Κατι μου λεει πως θα επανακαθορίσουν τον παραδοσιακό ήχο και όσοι τους κράξουν μετα θα τους αντιγράψουν.Ίδωμεν.
Το single μετριο

 
Comment by Anonymous on 29 April, 2008 02:00

Μουσικα ειναι καλο το κομματι εκτος απο την εισαγωγη που την θεωρω καπως περιεργη,οχι τοσο καλη και γενικα καποια σημεια που ισως επρεπε να προσεξουν περισσοτερο.Αυτο που χαλαει
το κομματι ειναι η συνεχης επαναληψη
"nostradaaamus" πραγμα που ειναι κουραστικο.Σε γενικες γραμμες ειναι μετριο αλλα δεν παυει να ειναι 1 μονο τραγουδι απο ολο τον δισκο οποτε καλυτερα να βγει και βλεπουμε.:P

 
Comment by ARD on 29 April, 2008 16:58

Σήμερα τα έσκασα για την αφεντιά τους, οπότε καλά θα κάνουν να έχουν καλύτερα κομμάτια στο άλμπουμ. Το κομμάτι είναι το λιγότερο μέτριο και, επειδή είναι οι Priest, δικαιούμαι να έχω αυξημένες απαιτήσεις. Wait and see...