Άντε και του χρόνου…

Posted by W@bbs on Wednesday, December 10, 2008

Αυτά λένε οι Firewind στο επίσημο MySpace τους:

FIREWIND Postpone Greek / Bulgarian shows
Due to the complete anarchy, disorder and chaos that goes on in Greece at the moment, we're in the unfortunate position to inform you that the upcoming shows in Greece and Bulgaria this weekend will not happen and are postponed. We feel that the situation is not safe for anyone right now and it's beyond our control to make these shows happen. We appreciate your understanding and support.
The shows are postponed for the following dates:
FIREWIND + Eldritch (special guest: Tara Teresa)
Saturday Jan. 10 2009 - Thessaloniki, GR @ Principal Club Theater
Sunday Jan. 11 2009 - Athens, GR @ Gagarin 205
To those who have already purchased tickets: The tickets are still valid for the shows!
We really hope that things calm down and we will Rock with you very soon!

Sincerely,
Firewind”

Οπότε όσοι είχατε πάρει εισιτήρια, ας τα φυλάξετε κάπου (συρτάρι, πορτοφόλι, κάλτσες, χρηματοκιβώτιο) και περιμένετε το νέο έτος για να δείτε τους Firewind.

7 comments:

Comment by trcoff.gr on 10 December, 2008 10:47

Κρίμα μιας και ειχα προετοιμαστεί ψυχολογικά (για να μην αναφερθώ στο διεθνές ρεζίλεμα). Το καλό είναι οτι 10-1-09 ειναι Σαββατο, οποτε δε θα πρεπει να ξυπνησουμε την επόμενη για δουλειά...

 
Comment by uncle on 10 December, 2008 11:36

όποιος γουστάρει πουλάω το δικό μου το εισιτήριο, ας επικοινωνήσει.

 
Comment by avessalom von richthofen on 10 December, 2008 12:59

καλα ειναι δεν ειναι δυνατον.για 500 μαλακες να την πληρωνουμε εμεις ακομα και σ'αυτον τον τομεα.ελεος.και η φαση ειναι οτι εκεινη την μερα παιζουν και οι sabbaton μαζι με τους emerald sun στο harley.και αντε εγω τους firewind τους ειδα φετος αλλα δεν εχω δει eldritch ουτε sabbaton ουτε emerald sun.οποτε τι?ποιους γειωνεις ενω εχεις παρει εισητηριο για τους firewind?
500 μαλακες γαμησαν την χωρα γαμανε και τις συναυλιες τωρα.α ρε δεν θα ρθει το τεταρτο reich.κεφαλια που θα πεσουν.

 
Comment by W@bbs on 10 December, 2008 13:10

@trc_off: Βλέπω το έκανες το πρόγραμμα σου για εκείνο το ΣΚ. Μόνο σε παρακαλώ μη χάσεις τα εισιτήρια μέχρι τότε.

@uncle: Γιατί να το πουλήσεις; Κάνε λίγο υπομονή. Είπαμε στο bar δεξιά ;)

@ave: Ναι για 500 μαλάκες εμείς την πληρώνουμε πάντα. Και εγώ τους έχω δει live αλλά μια καλή συναυλία είναι πάντα μια καλή συναυλία. Ελπίζω μόνο να τηρήσουν την ημερομηνία που έδωσαν.

 
Comment by uncle on 10 December, 2008 13:54

@ w@bbs:
είπαμε στο μπαρ δεξιά, (μπορούμε να βρεθούμε και αλλού για το ticket, xoxoxo) αλλά αν έχω να διαλέξω μεταξύ στα 2 live θα παω στο άλλο. για αυτό δίνω και το ticket, και αν τελικά αλλάξει κάτι ξαναπαίρνω άλλο.

 
Comment by Elric on 10 December, 2008 13:59

paidia egw to kanonisa na akeirothei gaiti den me voleue i 11/12...

 
Comment by W@bbs on 10 December, 2008 15:00

@uncle: Ευχαριστώ για το εισιτήριο αλλά εγώ το είχα καιρό πριν (ας είναι καλά οι συνδέσεις μου). Βέβαια είμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε άλλη πρόταση για καφέ/μπύρα/ποτό/φαγητό/ψαρεμα/gaming/ξύλο στα πανεπιστήμια (χαχαχαχα)

@erlic: Μα και εσύ βρε παιδί μου ολόκληρη μανούρα έκανες. Να μην επαναληφθεί ;)