Ισπανικό και Ρώσικο Power Metal!?!

Posted by dddd on Tuesday, December 19, 2006

Don xothe dela piasta, kouna ta, trava ta,paiksta wres polleth...

Power metal από την Ισπανία που ακούει στο όνομα Tierra Santa.Ακούστε το πρώτο κομμάτι από τον δίσκο Medieval:
Gratsniska giati Svarnistka...

Power metal από την μητέρα Ρωσία,από το συγκρότημα Aria.Ακούστε το πρώτο κομμάτι από τον τελευταίο δίσκο τους Армагеддон (Armageddon):


Δε ξέρω για σας,άλλα έχω πεθάνει από τα γέλια ακούγοντας αυτά τα συγκροτήματα.Βέβαια έχουν πολλές κυκλοφορίες στο δυναμικό τους και ίσως είναι ευρύτερα γνωστοί,τέσπα....όποιος αγαπά...πιο πάνω έχω links.Enjoy!

5 comments:

Comment by rockordie on 19 December, 2006 22:21

Βασικά το Ισπανικό και Ρωσικό metal ακούγεται στα αυτιά μου όπως το Πολωνικό ραπ και η Γιαπωνέζικη ποπ...εντελώς γελοίο.
Κακά τα ψέματα το metal δημιουργήθηκε για την Αγγλική γλώσσα και όλα τα άλλα είναι παραμύθια για μικρά παιδία.

Οι μόνοι που μπόρεσαν να κάνουνε κάτι σε άλλη γλώσσα είναι οι Rammstein και αυτό γιατί δημιουργήσαν ένα είδος μόνοι τους (και μην πει κανείς ότι είναι καθαρά industrial γιατί θα πεθάνω στα γέλια).

 
Comment by uncle on 20 December, 2006 00:04

Για τους δεύτερους ουδέν σχόλιο. Οι πρώτοι όμως είναι αρκετά γνωστοί στο χώρο και έχουν βγάλει αρκετά δισκάκια νομίζω.

(Παρένθεση): απο Ισπανία μου κάνουν εντύπωση και μου αρέσουν φυσικά οι Heroes del Silentio, είναι προς το gothic αλλά mainstream, κάτι σαν 69 Eyes στα καλά τους χρόνια.

 
Comment by angeliki marinou on 20 December, 2006 00:53

Δεν γνωρίζω κανέναν τους. Το κομμάτι όμως των Ισπανών μου άρεσε, το δεύτερο δεν κατάφερα να το ακούσω (δε μου άνοιγε).

rockordie, αγγλόφιλε, να υποθέσω ότι δε θα υποστηρίξεις την εγχώρια προσπάθεια του Δημήτρη Κατη-χητή (των ελληνομεταλλάδων, αχ πούναι εκείνες οι Δευτέρες με το Metalmania).

 
Comment by uncle on 20 December, 2006 01:45

στην αρχή ήταν Κυριακή μεσημέρι!

 
Comment by angeliki marinou on 20 December, 2006 10:12

Βρε συ, νόμιζα ότι στην αρχή ήταν Δευτέρα και μετά το πήγαν Κυριακή. (αλλά η μνήμη μου είναι γμσ τα). Πάντως θυμάμαι που στηνόμουν στο κρεβάτι των γονιών μου με το βλέμμα του χάνου, (κεφάλι γερμένο πίσω, μισάνοιχτο στόμα, στάση γυρίνου) να δω το Μεταλμάνια και μου φώναζαν "Πότε θα διαβάσεις;;;!!!"

Αχ ωραία χρόνια.