Are you loud enough?

Posted by ARD on Saturday, May 05, 2007

Λοιπόν, το έχω πάρει απόφαση φέτος να αφήσω το πορτοφόλι μου ανοιχτό για να φεύγουν διαρκώς τα ευρά. Αλλά όταν είναι για καλό σκοπό, πάω πάσο.

Νομίζω ότι 40 ευρουλάκια είναι καλή τιμή για να απολαύσω τρεις κάφρους επί σκηνής να μου λένε όμορφα πράγματα όπως «Ace of Spades», «The Chase Is Better Than The Catch», «Orgasmatron», «Eat The Rich», «Killed By Death» και άλλα φαιδρά.

Ναι, λοιπόν, είναι γεγονός. Ο Lemmy και η παρέα του θα μας κάνουν την τιμή και μάλιστα, κόντρα στο αθηνοκρατούμενο καθεστώς, πάνε πρώτα στη Θεσσαλονίκη (Principal, 12/6) και μετά στην Αθήνα (Ξιφασκία, 13/6).

Βέβαια δε μπορώ να καταλάβω γιατί η τιμή στη Θεσσαλονίκη είναι 48€ προπώληση και ταμείο και στην Αθήνα 40€ προπώληση και 45€ ταμείο. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται να ανακοινώνεται η συναυλία στα rocking.gr και avopolis metal και στο επίσημο site τους να μη γίνεται λόγος για κάτι τέτοιο.


Αλλά αυτές πιστεύω είναι ασήμαντες απορίες ενός πολύ σημαντικού ανθρώπου such as my self.

[update] Τελικά το ανακοίνωσαν και στο site τους, οπότε I guess it's official...

Κι αν το σχόλιό σας είναι τύπου πάλι τους γεροξεκούτηδες μας κουβαλάνε για να τους κολλήσουν ένσημα και άλλα φαιδρά, I suggest you think again busters. Do you think you are loud enough for Motorhead?

By the way, αν μπορείτε να βρείτε το Stage fright κατεβάστε το (εννοείται από το ράφι, από πού αλλού;).

Motorhead - Killed By Death

5 comments:

Comment by rockordie on 06 May, 2007 23:10

Εμείς εδώ πάνω έχουμε λεφτά, όχι σαν και εσάς τους φτωχούς.

(ή αυτό ή εδώ έχουμε μεγαλύτερα λαμόγια)

 
Comment by Εύα on 07 May, 2007 20:33

περι λαμογίων δεν ξερω,εγω μια πτωχη πλην τιμια κομμωτρια ειμαι.Το δυαρι της μαμας παντως το βλεπω να μπαινει υποθηκη οσονουπω για να βρουμε λεφτα για τις τοσες συναυλιες :-)

 
Comment by Εύα on 10 May, 2007 01:41

ραντεβου στο Dizzy την Παρασκευη το βραδυ(Παναγιτσα μου,χαχαχα!)Στο παταρακι εκει κοντα στο dj κατω απο το ηχειο,στην πιο σκοτεινη γωνια.Η τρελη που χορευει με Bon Jovi,αυτη ειμαι εγω ;-)

 
Comment by rockordie on 12 May, 2007 11:28

Δεν ήξερα ότι είχαμε meeting...δεν πειράζει όμως αρκεί να ήπιες και για μας.

 
Comment by Xavier on 15 May, 2007 23:01

Isn't that EXCITING?