WWE Music #5 (Promotion)

Posted by rockordie on Monday, April 13, 2009

Τι κοινό έχουν οι τελευταίες κυκλοφορίες των Motorhead, Metallica, AC/DC, Guns N’ Roses, Monster Magnet εκτός του ότι όλες ήταν για το ανάθεμα (ναι, επιτέλους το είπα).

Το 2ο κοινό σημείο λοιπόν, είναι ότι όλοι τους διαφήμισαν τους δίσκους τους μέσα από κάποιο Pay Per View show του WWE (Unforgiven, No Mercy, Wrestlemania, Armageddon κτλ).

Σιγά το WWE θα μου πείτε τώρα και εγώ υπόσχομαι ότι θα θυμάμαι τα ειρωνικά σας λόγια και θα ξύνω τα @@ μου καθώς θα κάθομαι στο O2 Arena (London) την άλλη Δευτέρα και Τρίτη και θα παρακολουθώ ιδρωμένες Divas να τα δείχνουν δίνουν όλα στο ρινγκ.

…οι θέσεις μου βρίσκονται στο block C1, ω ναι!!!

7 comments:

Comment by dddd on 14 April, 2009 04:29

...από εδώ το 'φερες, από 'κεί, τελικά μας είπες ότι πας London να δείς WWE!

 
Comment by rockordie on 14 April, 2009 13:04

@nvoulgar: Χα χα, you got me!!!

 
Comment by Elric on 14 April, 2009 13:17

Είσαι καλά ή να βάλω τις φωνές;;;;;;;

 
Comment by rockordie on 14 April, 2009 14:56

@elric: Καλά είμαι...και την άλλη εβδομάδα ακόμα καλύτερα.

 
Comment by W@bbs on 14 April, 2009 16:00

Δλδ. για να καταλάβω θα πας να δεις γυναίκες να παλεύουν (στην λάσπη;). Καλή φάση. Ειδικά αν πέσει και μαλλιοτράβηγμα!!!

 
Comment by rockordie on 14 April, 2009 16:53

@w@bbs: Και γυναίκες και άντρες.......ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει!!! χαχαχα

 
Comment by uncle on 18 April, 2009 18:35

αδιάφορο ποστ!?!