WWE Music #4 (Motorhead)

Posted by rockordie on Wednesday, August 22, 2007

Ξέρω ότι σας αρέσει (!!!) η μουσική του WWE και γι’ αυτό για σήμερα σας έχω άλλα δύο διαμάντια, αλλά πρώτα θα πρέπει να υποστείτε την γνωστή εισαγωγή.
Tην Κυριακή λοιπόν το WWE έχει άλλο ένα PPV show, το Summerslam, στο οποίο επιστρέφει στην ενεργό δράση, μετά από αρκετούς μήνες, ο
Triple H (αλλιώς γνωστός ως HHH, The Game, King Of Kings κτλ).

Ο HHH λοιπόν, είναι από τους πιο γνωστούς wrestler και όχι μόνο γιατί είναι ένας σφικτήρας (με την καλή έννοια) αλλά και γιατί ακολούθησε την παλιά καλή στρατηγική για να γίνεις πλούσιος και διάσημος. Όπως όλοι γνωρίζουμε ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις όλα όσα ονειρεύεσαι είναι η κληρονομιά…και δεύτερος καλύτερος είναι ο γάμος. Ο Triple H λοιπόν, που δεν κληρονόμησε τίποτα, παντρεύτηκε την κόρη του ιδιοκτήτη του WWE και από τότε έγινε και η πρώτη φίρμα (όπως λέει ένας γνωστός αοιδός).

Τι μας ενδιαφέρει εμάς τώρα θα μου πείτε;

Μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει θα σας απαντήσω, γιατί ο Triple Η είναι πωρωμένος με τους Motorhead και τους έχει ψήσει (με το αζημίωτο φυσικά) να του γράψουν το κομμάτι που παίζει κατά την είσοδό του στο ρινγκ.

Ο Lemmy και η παρέα του, του έγραψαν λοιπόν το «The Game» το οποίο έχουν παίξει live δύο φορές στο “Wrestlemania 17“ και “Wrestlemania 21“ και είναι στο πρώτο video που θα δείτε.
Στο δεύτερο βίντεο είναι ένα άλλο τραγούδι που του έγραψαν πριν από μερικά χρόνια, γιατί εντωμεταξύ απέκτησε και άλλο παρατσούκλι ο μπέμπης μας, το «King Of Kings». Το αποτέλεσμα της συνεργασίας, φυσικά, είναι 2 κομματάρες που κατά την άποψή μου είναι πολύ καλύτερες από διάφορα άλλα “κλασσικά“ των Motorhead.

Όλοι πατάμε το play τώρα και μην ξεχνάτε “Behold the King, The King Of Kings, On your knees dog”.

Motorhead – The Game (live)


Motorhead – The King Of Kings

14 comments:

Comment by Giannis P. on 22 August, 2007 22:53

Tα τραγούδια της "αρπαχτής" λοιπόν χαχα. Νταξ... eazy money και καλή "λεζάντα¨για τον Lemmy και τους Motorhead.

Ελπίζω μόνο να μην το πήρε βαρέως ο De mayo που δεν έγραψαν oι Moneywar το King of Kings όπως αρμοζε στην περίσταση (για να λέμε και του στραβού το δίκιο)

 
Comment by rockordie on 22 August, 2007 23:32

@dragon: Τουλάχιστον τιμήσανε τα λεφτά που πήραν και έγραψαν καλά κομμάτια. Όσο για τους Manowar έχουν και αυτοί ένα King Of Kings αλλά ο τύπος ήθελε "κοστούμι" Motorhead κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του.

 
Comment by uncle on 23 August, 2007 00:32

Το πρώτο είναι τελείως ftd. Το δεύτερο κομμάτι είναι απλά καλό, δηλαδή ακούγεται ευχάριστα, ιδίως με την επένδυση WWE.

Πέρα τούτου τα υπόλοιπα τους είναι μίλια μακριά και κλάσεις ανώτερα.

 
Comment by rockordie on 23 August, 2007 09:17

@uncle: Θα διαφωνήσω θείε, το πρώτο έχει πολύ καλή μουσική (παράδοξο για Motorhead) και το δεύτερο είναι πώρωση.

 
Comment by uncle on 23 August, 2007 14:55

Το "Line in the Sand" δεν το έβαλες όμως...πάλι απο Motörhead είναι.

 
Comment by rockordie on 23 August, 2007 16:30

@uncle: Το Line In The Sand δεν το έβαλα γιατί:
1. Δεν έχει σχέση με τον Triple H
2. Δεν βρήκα video clip
3. Δεν το έγραψαν οι Motorhead απλά το εκτέλεσαν
4. Δεν είναι και πολύ καλό τραγούδι
5. Έπαιξε μόνο μια φορά και όχι συνέχεια όπως τα άλλα
6. Το ξέχασα
7. Μου το απαγορεύει η θρησκεία μου να βάζω πάνω από δύο τραγούδια

Χαίρομαι που δεν πήγε στο βρόντο το post και τουλάχιστον σε έβαλε σε τριπάκι να την ψάξεις λίγο.

 
Comment by uncle on 23 August, 2007 16:39

1.δεν την έψαξα λίγο
2.είμαι Motörhead fan και το ξέρεις
3. πράγματι είναι μόνο εκτέλεση απο αυτούς
4.είμαι και γω οπαδός της παλιάς θρησκείας (WWF) και συνάμμα της νέας αναγεννημένης εξ'αυτής (άσχετα αμα είσαι παρτάκιας και σβήνεις τα βίντεάκια αφού τα δεις και δεν κάνεις πάσα)
5. το "Line in the Sand" έχει σχέση με τον Triple H, και έπαιζε στα tag team matches των Evolution (Triple H/Ric Flair/Batista/Randy Orton)

 
Comment by Wise_One on 24 August, 2007 20:25

Βασικά και τα δύο τραγούδια μ' άρεσαν αλλά σε καμία περίπτωση δε θα τα θεωρούσα καλύτερα των κλασικών τους.

Το δεύτερο πάντως είναι σίγουρα "πιο" Motorhead ενώ το πρώτο έχει ωραίο rythm section.

Ασχετο αλλά θεωρώ το wrestling (αυτού του είδους) μεγάλη απάτη. Φαίνεται πολύ ψεύτικο το ξύλο που πέφτει. Συνεχώς κάθονται και τις τρώνε και έχουν μετά αναλαμπές, σηκώνονται και ξυλοφορτώνουν τον άλλο που κάθεται και τις τρώει!!!

 
Comment by Giannis P. on 24 August, 2007 23:42

Εμένα πάντως παίδες τα κομμάτια δεν μου είπαν και πολλά πράγματα.

Νταξ το Wrestling είναι μούφα και οι Αμερικάνοι ως γνωστόν, ψοφάνε για σαχλαμάρες.

Είναι ένα θέαμα φανταχτερό που τραβάει το μάτι, τίποτα σπουδαίο.

 
Comment by toolman on 25 August, 2007 17:29

εδώ η ελλάδα καίγεται και το ροκορδίρι χτενίζεται!

 
Comment by rockordie on 26 August, 2007 19:13

@wise_one: Μπορείς να διαβάσεις εδώ, εδώ και εδώ τα 3 προηγούμενα ποστ που έκανα σχετικά με την μουσική του WWE.
Δεν λέω πουθενά ότι είναι αληθινό το ξύλο και στα ποστ μου δεν ασχολούμαι με το show. Απλά επειδή το παρακολουθώ, ότι μου αρέσει από την μουσική το παρουσιάζω σε αυτό το blog, τίποτα παραπάνω.

@dragon: Στο κείμενο ανέφερα "κατά την άποψή μου" γιατί δεν είμαι και μεγάλος φαν των Motoread ενώ αυτά τα δύο μου άρεσαν (ειδικά το 2ο).
Δεν ψοφάνε μόνο οι Αμερικάνοι για σαχλαμάρες και εγώ ψοφάω και πολλοί σε άλλα μέρη του κόσμου. Παραστάσεις (γιατί αυτό είναι) δίνονται και στην Ευρώπη και στην Ασία σε διάφορες χώρες. Θέατρο είναι και μάλιστα πολύ καλύτερο από τις επιθεωρήσεις της πλάκας που γεμίζουν τα ελληνικά θέατρα.

@toolman: Δεν ήθελα να σου απαντήσω αλλά την παροιμία που λέει "θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει" την έχεις ακούσει?
1ον: Μπορεί η Ελλάδα να καίγεται αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνω ποστ άσχετο με τις φωτιές.
2ον: Το πόστ έγινε πολύ πριν αρχίσει να καίγεται η Ελλάδα.
3ον: Αυτό το blog είναι για την μουσική (metal συγκεκριμένα) και όχι για ειδήσεις, όποιος θέλει πολιτικές/αθλητικές/κοινωνικές ειδήσεις καλύτερα να αγοράσει εφημερίδα, ο γύφτος.

 
Comment by Wise_One on 27 August, 2007 01:04

Καλά σίγουρα. Απλά είπα πόσο μούφα μου φαίνεται. Αλλά επειδή κι εγώ έχω δει dvd με wrestling (με ανάγκασε φίλος) κι εμένα μου ψιλοάρεσε η μουσική.

Τώρα για τις πυρκαγιές, φυσικά και δε θα γράψεις εδώ. Εκτός απ' το ότι είναι μεταλλικό blog, ακούμε παντού γι' αυτό. Δε χρειάζεται ν' ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια.

Και βασικά η μουσική σε παίρνει λίγο απ' την όποια δυσφορία κι εκνευρισμό έχεις.

 
Comment by toolman on 27 August, 2007 13:22

καλά ρε αδερφέ! χαλάρωσε! σα τον νικολάκη κάνεις τώρα και δε με αρέσεις! το νου σου!

 
Comment by Giannis P. on 27 August, 2007 23:40

@ rockordie. Εντάξει ρε συ δεν τρέχει τίποτα. Απλώς έχω πάψει πια να εντυπωσιάζομαι από φανταχτερά και πολύχρωμα θεάματα, χωρίς ουσία. Τελευταια φορά που είδα κάτι ανάλογο ήταν επί εποχής Hulk Hogan (ζει αυτός;)